Jävla skitsommar
Fan vad less jag blir på den här kalla tråkiga sk sommaren.
Man väntar ett helt jävla år på att man ska få några ynka veckors värme & så kommer
den fan inte.
Nää men då väntar vi ett år till då
DEPRIMERANDE
Fan vad less jag blir på den här kalla tråkiga sk sommaren.
Man väntar ett helt jävla år på att man ska få några ynka veckors värme & så kommer
den fan inte.
Nää men då väntar vi ett år till då
DEPRIMERANDE
Var bor ni nånstans?
Jag kommer precis tillbaka från 3 veckors semester. Har varit i Sverige hela tiden och jag klagar inte, jag har haft det varmt och skönt, det har väl regnat fyra dagar, de andra har det varit växlande. Jag har blivit brun och 20 grader är inte kallt i min värld.
Är ni seriösa?
Det är ofta lite regn och sådär i juni, men det har också varit jävligt varmt, och nu i juli är det ju en bastu ute. Ränka med att det blir varmt resten av sommaren i princip.
Var bor ni???
Håller med dig.
Här har det blåst något fruktansvärt hela våren och försommaren.
Idag är det visserligen varmt, men ingen sol.
Och resten av veckan är det mulet och regn... =/
Blir Sverigesemester om ett par veckor, hoppas verkligen att solen vill titta fram då,
annars vill jag boka en sista minuten.
Lär ju gå bra för resebolagen denna sommar iaf ;)
Håller med TS - så jävla trist väder. Hur fan kan ett lågtryck ligga över oss i all evighet, men ett högtryck stannar bara ett par dagar? Och den satans vinden som inte lägger av...Nä, vi sticker om en vecka - en månad i sydeuropa räddar sommaren. Hade fan inte stått ut en hel sommar i 15-20 grader och en vattentemp. på "hela" 18 grader. Ser fram emot att flytta från Sverige när jag blir gammal - någonstans där det faktiskt finns årstider. Inte bara höst hela tiden.
Hoppas verkligen att sambon går med på en sista minuten i aug..!
Det är väl likadant varje sommar
Här är det inte lika som förra somrar.
2011 badade vi i början av juni och 2010 också.
Nu har jag badat (doppat mig) bara för att jag är tjurig ;)
Såhär mulet och mycket regn har det inte varit de senaste somrarna iaf.