• Isbit

Jävla skitsommar

Fan vad less jag blir på den här kalla tråkiga sk sommaren.
    Man väntar ett helt jävla år på att man ska få några ynka veckors värme & så kommer
    den fan inte.
    Nää men då väntar vi ett år till då

DEPRIMERANDE

• Svar på tråden Jävla skitsommar
  • En glad tjej

Jag kommer precis tillbaka från 3 veckors semester. Har varit i Sverige hela tiden och jag klagar inte, jag har haft det varmt och skönt, det har väl regnat fyra dagar, de andra har det varit växlande. Jag har blivit brun och 20 grader är inte kallt i min värld.

• Mandel
    MSörensen skrev 2012-07-09 11:29:31 följande:
    Var bor ni nånstans?
    Östergötland...
    Den vise talar om vad han ser, dåren om vad han hört.
  • J   a   d   e   d

Är ni seriösa?
    Det är ofta lite regn och sådär i juni, men det har också varit jävligt varmt, och nu i juli är det ju en bastu ute. Ränka med att det blir varmt resten av sommaren i princip.

Var bor ni??? 

Jeddan
  • Isbit
    J a d e d skrev 2012-07-09 11:36:38 följande:
    Är ni seriösa?
    Det är ofta lite regn och sådär i juni, men det har också varit jävligt varmt, och nu i juli är det ju en bastu ute. Ränka med att det blir varmt resten av sommaren i princip.

Var bor ni??? 
    Jag bor i Hälsingland & det har inte varit många soldagar. Nu ser det ut som regn de närmaste 10 dagarna oxå
  • J   a   d   e   d
    Isbit skrev 2012-07-09 11:43:13 följande:
    Jag bor i Hälsingland & det har inte varit många soldagar. Nu ser det ut som regn de närmaste 10 dagarna oxå
    Okej men regn innebär ju inte automatiskt att det blir kallt, här regnar det idag och igår också, men det är nästan värre än då det var sol- kvavt så in i helvete, ett rakt hår blir lockigt, man pallar gå tre meter osv.

Byter gärna med dig då :) 
    Jeddan
  • Isbit
    J a d e d skrev 2012-07-09 11:48:42 följande:
    Okej men regn innebär ju inte automatiskt att det blir kallt, här regnar det idag och igår också, men det är nästan värre än då det var sol- kvavt så in i helvete, ett rakt hår blir lockigt, man pallar gå tre meter osv.

Byter gärna med dig då :) 
    Nej det är ganska varmt men jag vill ha riktig sommar.
    Sitta ute i solen, åka o bada...
    suck
  • blåbär02

Håller med dig.
    Här har det blåst något fruktansvärt hela våren och försommaren.

Idag är det visserligen varmt, men ingen sol.
    Och resten av veckan är det mulet och regn... =/

Blir Sverigesemester om ett par veckor, hoppas verkligen att solen vill titta fram då,
    annars vill jag boka en sista minuten.
    Lär ju gå bra för resebolagen denna sommar iaf ;)      

• On top

Håller med TS - så jävla trist väder. Hur fan kan ett lågtryck ligga över oss i all evighet, men ett högtryck stannar bara ett par dagar? Och den satans vinden som inte lägger av...Nä, vi sticker om en vecka - en månad i sydeuropa räddar sommaren. Hade fan inte stått ut en hel sommar i 15-20 grader och en vattentemp. på "hela" 18 grader. Ser fram emot att flytta från Sverige när jag blir gammal - någonstans där det faktiskt finns årstider. Inte bara höst hela tiden.

• murderdoll13

Det är väl likadant varje sommar

• Gurkan
    murderdoll13 skrev 2012-07-10 21:56:35 följande:
    Det är väl likadant varje sommar

I småland där jag bor har det regnat betydligt mycket mer än vanligt, desdutom har luftfuktigheten varit skyhög vilket gör att regnet inte torkar upp och dräneringen på vårt hus har kollapsat. Den klarade två extremvintrar med enorma mängder vatten vid snösmältningen men den här sommaren får vi dräbera om hela huset. Blä!
  • Gurkan
    On top skrev 2012-07-10 21:05:18 följande:
    Håller med TS - så jävla trist väder. Hur fan kan ett lågtryck ligga över oss i all evighet, men ett högtryck stannar bara ett par dagar? Och den satans vinden som inte lägger av...Nä, vi sticker om en vecka - en månad i sydeuropa räddar sommaren. Hade fan inte stått ut en hel sommar i 15-20 grader och en vattentemp. på "hela" 18 grader. Ser fram emot att flytta från Sverige när jag blir gammal - någonstans där det faktiskt finns årstider. Inte bara höst hela tiden.

Eftersom vi behöver att marken torkar så älskar jag den förbannade blåsten just nu! Annars har jag svurit i vår, som förskollärare är vi ute i alla väder men våren och sommaren har varit kalla, regniga och så har det blåst och blåst och blåst. Men nu vill jag att ert blåser ;)
  • blåbär02

Här är det inte lika som förra somrar.
    2011 badade vi i början av juni och 2010 också.

Nu har jag badat (doppat mig) bara för att jag är tjurig ;) 
    Såhär mulet och mycket regn har det inte varit de senaste somrarna iaf.  

Svar på tråden Jävla skitsommar