Inlägg från: syster yster |Visa alla inlägg
  • syster yster

min man snarkar

Min man snarkar så att vi inte längre kan sova i samma rum! Han har gjort det.ett par år nu men det var för ett halvår sedan vi fick spva i olika rum. Jag e bara så förbannat irriterad på han för det. Kan inte hjälpa det! Nu kommer sommaren å man ska åka bort å bo hotell men jag ser verkligen inte fram emot det för jag får sova nån timma då per natt. Jättekul!! Å när man berättar detta för folk så skrattar han alltid å bara säger : ja jag störs ju inte av det iallafall. Förstår inte vad problemet är!!! Han var hos läkaren om det å det ända han kan göra är att gå ner några kilo i vikt så kommer peoblemet vara ur världen. Men han sover hellre i olika sovrum verkar det som .

• Svar på tråden min man snarkar
  • syster yster

Öronproppar hjälper inte tyvärr. Hade det senast när vi sov på hotell och jag sov en timma när han börjat dra igång

• syster yster

E bara så trött på det nu! Så nu har jag varit irriterad och inte kunnat prata med han nästan! 

• syster yster

Problemet är att min man har några kilo för mycket! Han gick ner förra året ett par kilo och slutade helt att snarka men sen gick han upp igen och nu är det igång.
    Men är ju lagom irriterad när man inte får sin skönhetssömn och det får ju tyvärr inte han heller.
    SKönt att man har ett extrarum som han får sova i. Men nu har jag fått iväg han till gymmet så jag får hoppas han går ner snart.

Svar på tråden min man snarkar