• hrewak

min man snarkar

Ja, det är verkligen superjobbigt! Här har vi också separata sovrum. Annars hade jag aldrig fått en blund!

• hrewak
    syster yster skrev 2012-07-10 08:59:26 följande:

E bara så trött på det nu! Så nu har jag varit irriterad och inte kunnat prata med han nästan! 

Det problemet hade vi med. Jag vaknade och var så otroligt förbannad på honom för att jag inte fått sova! Visst, det kunde ju inte han hjälpa, men jag var ju helt slut! Skilda sovrum var enda alternativet, annars hade jag nog blivit galen!

Visst, är vi iväg så måste vi ju ibland dela sovrum och då får jag ju bara försöka bita ihop. Men hemma hade det aldrig hållt i längden om vi inte delat på oss på nätterna. 
  • hrewak
    syster yster skrev 2012-07-10 12:09:21 följande:
    Problemet är att min man har några kilo för mycket! Han gick ner förra året ett par kilo och slutade helt att snarka men sen gick han upp igen och nu är det igång.
    Men är ju lagom irriterad när man inte får sin skönhetssömn och det får ju tyvärr inte han heller.
    SKönt att man har ett extrarum som han får sova i. Men nu har jag fått iväg han till gymmet så jag får hoppas han går ner snart.

Haha, faktiskt samma med min man. När vi blev ihop snarkade han ALDRIG. Då pratade han bara i sömnen till och från. Men några kilo senare så kom snarkandet som ett brev på posten. Han skall också börja träna, så vi får hoppas att det hjälper så att vi kan dela sovrum igen!
Svar på tråden min man snarkar