äter jag rätt tabletter?
Jag fick för en tid sedan en ångest attacg i samband med att jag skulle köra upp rör körkort b.
skitsamma vad som skulle ske men kvällen innan gick jag och la mig sov typ 3 timmar sedan vaknade jag av att jag hade svårt andas sova fick panik grät skrek på hjälp.
Väckte maken men han kunna ju inte göra så mycket.
Sov inget mera på denna natt utan var vaken sedan kl 03.00 och sedan så gjorde jag uppkörningen misslyckades men inte pga av trötthet eller så.
Natten efter sov jag hos mina föräldrar eller skulle försöka iallafall men det gick inte.
Vi åkte in till psyk jouren och där fick jag sobril och imovanne.
Funkade väl eller så somnade jag på grund av utmattning.
Dagen efter fick vi åka in igen eftersom det inte kändes rätt fick då mirtazapin mot deprission och nu till min fråga.
Tror ni det är rätt piller att ta mot att jag inför okända saker hetsar upp mig blir helt panikslagen och sedan får typ en blackout efteråt?
Jag känner mig orolig inför nya saker och har lust avboka allt som ska ske närmaste tiden eftersom jag inte mår bra men så kan man ju inte leva.
Vad tror ni är det rätt jag äter eller inte?
Ska till en psykolog för samtal om ca 1 vecka eller så.
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-07-09 20:22
förlåt att jag snubblar på tangenterna men blir lätt så när jag skriver snabbt och inte tänker mig för vad som skrivs.
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-07-09 20:34
fick också atrax eller vad den tabletten heter.
men äter bara mirtazapin.
Tror själv det är fel piller jag äter eftersom ajg får hjärtklappning blir panikslagen tror jag nästan ska dö svimma om jag gör nåt som är helt okänt för mig.
Ska jag be min blivande psykolog att avskriva mirtazpin och bara äta dom andra tabletterna?
Fast är inte dom andra pillerna beroendeframkallande?
Får ju inte sluta med mirtazapin hur som helst för då kan det bli fel.
Jag är förvirrad.