• Anonym (ts)

Otrevliga kändisar du träffat!?

Alla har ju såklart dåliga dagar och jag skulle vilja höra när du träffat en otrevlig kändis
    och vad som hände?

(Jag har inte träffat henne, men grannar har)   

Den vackra programledaren för "***** på Liseberg" (nämner inga namn) ska tydligen vara skitotrevlig.
    Har så svårt att se det, men tydligen. Hon hade en spelning här på orten och spottade snuset ut på
    dansgolvet och krävde varma hamburgare till hennne och bandet direkt efter att dom spelat
    klart och var bara allmänt otrevlig mot alla som arbetade med danskvällen. 

Sen har jag hört att en viss tjej som bakar underbart i "***** bakar" ska vara otrevlig och även
    programledaren för "Äntligen hemma." 

Har du träffat någon otrevlig kändis, vem? Glad      

(och kom ihåg att det här är lite på skoj, så hoppas ingen tar illa upp) 

• Svar på tråden Otrevliga kändisar du träffat!?
  • Placebo

Jag tycker inte att grabbarna i The Poodles är alltför charmiga.
    Annelie Rydé är inte heller särskilt trevlig. Samma gäller Pandora. Annars har nog dom flesta jag träffat och haft att göra med varit väldigt trevliga. 

• Anonym (ts)
    Placebo skrev 2012-07-09 20:32:25 följande:
    Jag tycker inte att grabbarna i The Poodles är alltför charmiga.
    Annelie Rydé är inte heller särskilt trevlig. Samma gäller Pandora. Annars har nog dom flesta jag träffat och haft att göra med varit väldigt trevliga. 
    The Poodles som verkar så mysiga..?
    Ja där ser man.. 
  • Placebo
    Anonym (ts) skrev 2012-07-09 20:37:01 följande:
    The Poodles som verkar så mysiga..?
    Ja där ser man.. 
    Tyvärr inte, har hört från fler i branchen att dom inte är så mysiga. På ett jobb så trashade dom hotellrummet ganska rejält och var allmänt otrevliga. Men det här väl till "rock´n´rolllivet" antar jag.
  • MSörensen

Lasse kroner är en snuskgubbe som blev arg när jag tackade nej till visit till hans hotellrum.
    Usch, klarar inte ens av att se han på tv längre eftersom han försöker framstå som en helylle kille.

• Anonym

Leila är riktigt otrevlig. Vi träffade henne på mamagalan och hon kunde inte prata med någon. Hon hade ett påklistrat flin hela kvällen.

• Sudden

Har också hört att han i Äntligen Hemma är riktigt otrevlig och dryg (kommer helt ärligt inte ihåg vad karln heter :)), hans bror skall vara ännu värre och limmar på tjejer också.

• Placebo
    Sudden skrev 2012-07-09 20:55:26 följande:
    Har också hört att han i Äntligen Hemma är riktigt otrevlig och dryg (kommer helt ärligt inte ihåg vad karln heter :)), hans bror skall vara ännu värre och limmar på tjejer också.
    Martin Timell? Det har jag också hört av flera.
  • Anonym (ts)
    MSörensen skrev 2012-07-09 20:47:06 följande:
    Lasse kroner är en snuskgubbe som blev arg när jag tackade nej till visit till hans hotellrum.
    Usch, klarar inte ens av att se han på tv längre eftersom han försöker framstå som en helylle kille.

Va? Han? men fyy...! Förstår om du inte vill titta på honom på tv längre..!
  • Anonym (ts)
    Anonym skrev 2012-07-09 20:52:40 följande:
    Leila är riktigt otrevlig. Vi träffade henne på mamagalan och hon kunde inte prata med någon. Hon hade ett påklistrat flin hela kvällen.

Många har sagt det, känns så konstigt, hon verkar ju så go..!
Svar på tråden Otrevliga kändisar du träffat!?