Inlägg från: Anonym (Rädd) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Rädd)

Mina blåmärken försvinner inte!

Hej!

Jag har små blåmärken i knävecket som blir fler och fler.. de gör inget ont. Jag har varit hos min läkare som tagit massa olika prover, allt visar bra!
    Men de blir fler och fler, varför? Finns det någon här som har varit med om liknande?   
    De sitter som på rad och börjar i knävecket och har nu nått långt upp på låret.
    Jag är skiträdd.. tänk om jag har leukemi eller något annat som är farligt :(
     Är också väldigt väldigt trött och har en känsla av trötthet i ben och armar. Nästan som träningsvärk fast ändå inte.. Någon? 

• Svar på tråden Mina blåmärken försvinner inte!
  • Anonym (Rädd)

Nej inte åderbråck :( Ska ringa till vc i morgon igen och berätta att de blivit fler.. Jag är såå rädd och det känns inte bra. Jag är 28 år och har två små barn..  Tänk om det är farligt.

• Anonym (Rädd)
    Anonym skrev 2012-07-09 21:39:24 följande:
    Blodproppar?
    Itp?

Ja jag vet inte.. ltp vad är det?
  • Anonym (Rädd)
    Bonsaiii skrev 2012-07-09 21:48:55 följande:
    Blodproppar brukar yttra sig som rodnad, värme och smärta.

Jag har inget ont inget varmt utan det känns som vanligt fast jag får fler och fler märken.
  • Anonym (Rädd)

Ringde idag.. de sa att jag inte ska vara rädd.. hade det varit något farligt hade man sätt det på alla prover jag redan tagit.. sa hon. Men man undrar ju. Hon trodde kanske inte att det var blåmärken utan några utslag eller att det sitter i huden liksom. Men jag fick en tid till en annan läkare på tisdag nästa vecka. Så idag känns det liite bättre. Tack för alla svar <3

• Anonym (Rädd)

Hej på er! 

Jag ska till en hudklinik på onsdag nästa vecka.. blåmärkena är kvar (inte så klara längre)  men jag har inte fått fler. Hade jag haft cancer hoppas jag att jag skulle blivit sjukare och sjukare men man vet ju aldrig... vi får se vad dom säger på onsdag. Det har tagits massvis med prover dock inte benmärgsprov.. men det borde dom på hud kunna avgöra om det ska tas.  
    Jag tycker att denne "Yummimami" kan hålla sina svar för sig själv.. det är inte alla som tar cancer lika lätt som dig... 

• Anonym (Rädd)

Jag är verkligen inte dryg! Men jag ogillar ditt sätt. Jättetråkigt för dig att du har haft cancer och jag håller mina tummar att det går bra på återbesöket.

Tack Bonsaiii. 

• Anonym (Rädd)

Okej, då ber jag om ursäkt om du uppfattade mig som dryg. Det du skrev nu känns bättre ;) 

• Anonym (Rädd)

Du får tycka att jag är dryg hur mycket du vill, men nu var det inte hur vida dryg jag är tråden handlar om.
    Jag tyckte att du uppfattades som arrogant och otrevlig i ditt svar precis som bonsaiii skrev.  Jag bad också om ursäkt.. men det bet visst inte. 
    Godnatt  

Svar på tråden Mina blåmärken försvinner inte!