• Orkide

Vilket kön fick ni som tog apiforce när ni blev gravida?

Inga moraltanter som analyserar sönder frågan tack. Jag är bara nyfiken.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vilket kön fick ni som tog apiforce när ni blev gravida?
  • Tina1980

ScillaBlå: Hur går det för dig? När har du RUL? Eller vet du redan vad det är i magen?

• ScillaBlå
    Tina1980 skrev 2013-12-15 12:30:21 följande:

ScillaBlå: Hur går det för dig? När har du RUL? Eller vet du redan vad det är i magen? smile1.gif

Tack för omtanken :) Jag är i vecka tolv nu. Ska på VUL imorgon, men det är för tidigt att se kön än. RUL blir väl i början av februari tror jag. Så jag får återkomma om kön :)
  • Tina1980

Ja, då är det ju för tidigt! Hoppas allt ser bra ut imorgon!

• ScillaBlå

Tyvärr kommer jag aldrig att få veta vad det var eftersom jag fått MA konstaterat idag. :(

• Tina1980

ScillaBlå: Vad tråkigt!! Tycker verkligen synd om dig! Ta hand om dig!! Kram

• ScillaBlå
    Tina1980 skrev 2013-12-16 19:34:02 följande:

ScillaBlå: Vad tråkigt!! Tycker verkligen synd om dig! Ta hand om dig!! Kram

Tack!
  • cesse26

I natt fick vi en liten flicka så nu har vi både fått en kille och tjej med apiforce :))

• Tina1980

I eftermiddags fick jag min pojke allt gick bra!! äntligen är det över 8 dagar över tiden!

• Lilith12

Testade apiforce för första gången och blev gravid. Fick precis bekräftat idag på ultraljud att det är en pojke.

• Flickis

Kom in på denna tråd och tänkte återuppliva den för att se om det finns flera som kan berätta sitt resultat och om det verkligen har något samband med att man har större chans att få en son då?

Med vänlig hälsning, Nyfiken

Mamma till tre
  • sofie8702

Bara nyfiken hade ni några symtom innan ni plussade? Äter apiforce och har bim imorgon men inga symtom alls så tror inte de blev något :(

• cesse26

Symtom kommer ofta inte så tidigt .
    Jag var Säker på min mens skulle komma men inte :))

• princess77

Hade inga symtom förutom klassiska "innan mens" symtom.
    Fick till och med en blödning i 2-3 dagar innan jag började ana att allt inte var som vanligt.
    Veckan efter testade jag då symtomen började bli mer och mer tydliga.
    Tex hungrig,trött och illamående

• ScillaBlå

Ett år efter mitt senaste inlägg är jag nu gravid igen. Med hjälp av Apiforce. Och vi vet att det är en flicka :) Så svar i omröstningen är flicka, men jag hade visst redan svarat så kan inte lägga in det.

• Melii

Intressant att läsa vad man har skrivit i tråden även om det var länge sedan. Någon mer som vill dela med sig?

Svar på tråden Vilket kön fick ni som tog apiforce när ni blev gravida?