• På Riktigt

Snälla någon som kan ovitrelle?

Fick mens 30 maj och började med pergotime dag 4. Fick ovitrelle 11 juni och skulle då ägglossat inom 48 timmar, hade så klart sex då. BIm skulle bli runt den 27 juni. Hade konstiga smärtor i magen den dagen och äl flytningar tog då ett äl test som visade glad gubbe både den 28 och 29 juni. Hur kan detta vara möjligt? Är inne på mensdag 41 men inget plus och ingen mens. Om jag hade äl 28 juni så har jag bim den 12 juli. :( då hade vi inte sex eftersom mannen var sjuk. Men är det möjligt att ha äl två ggr efter ovitrelle sprutan? Tacksam för svar.

• Svar på tråden Snälla någon som kan ovitrelle?
  • Aj88

Oj! Vad konstigt det låter. Hmm, undra vad det kan vara. För om du ägglossat av sprutan borde du ju fått mens ca 2 veckor efter. Kände du av någon ägglossning efter sprutan??

• På Riktigt

Jag kände inte av någon äl efter sprutan utan två veckor efteråt när jag skulle ha bim. Det är väl bara att vänta in mensen som borde komma på torsdag om man räknar efter sista äl.

• Aj88

Jaha. Då fick du nog inte ägglossning förens vid bim. Jag kände av min ägglossning kraftigt efter ca 36 timmar efter ovitrelle sprutan. Du får fråga bm vad dom tror.

Svar på tråden Snälla någon som kan ovitrelle?