• Anonym (skärpning!!!)

Fet kvinna kränkt på Liseberg!

Buhu, hon var för fet för att kunna åka karuseller så hon gråter i tidningarna... Banta kvinna!!

www.aftonbladet.se/nyheter/article15096861.ab

Varför släpper man iväg vikten så mycket och sen tycker synd om sig själv för att man inte kan leva som "alla andra"?

• Svar på tråden Fet kvinna kränkt på Liseberg!
  • Billig trevnad

Men, hahahaha, allvarligt?
    Hur kan hon få det till en kränkning? Skulle de ha låtit henne åka utan säkerhetsbälte?

• Anonym (skärpning!!!)
    Billig trevnad skrev 2012-07-10 02:28:47 följande:
    Men, hahahaha, allvarligt?
    Hur kan hon få det till en kränkning? Skulle de ha låtit henne åka utan säkerhetsbälte?
    Precis hur fan tänkte hon???
  • Blubb

Jag är fet och jag tog fram skämskudden när jag läste detta. Hon lär tyvärr bli mer kränkt utav omgivningen efter artikeln.

• Medea78

Varför utsätter man sig för sånt här frivilligt?? Jag fattar det bara inte.
    När jag var överviktig skulle jag inte ens ha kommit på tanken, man vet ju var man får och inte får plats om man säger så.
     Klart som fasen att det var pinsamt men det var ju självförvållat. Hur skulle de annars gjort, låtit henne åka utan bälte? Är döden ett bättre alternativ än att inte få åka? Och att sen gå och klaga, jesus.... Hade personalen drämt till med "Klart du inte kan åka ditt fetto, är du trög?" hade hon ju haft ett fall så att säga, men ha lite självinsikt människa.
    Kan det vara så att kilona smugit sig på och att hon fortfarande tror att hon är smal(are). Ibland ser man faktiskt inte hur stor man är.

• Obsessed Feelings

Jag tycker att hon överreagerade en hel del (läs: för jävla mycket) faktiskt. Är det verkligen nåt att hänga upp sig på? Dessutom hade hon ju köat i en hel HALVTIMME, åh guuud vad synd det är om mig alltså.

Jag har fan stått i kö i en timme och över det för att åka Balder. Jag är också fet och fick faktiskt plats i bältet tack vare någon slags förlängning dom hämtade.... Pinsamt, men det fick ju gå. Annars kunde jag ju ha gråtit ut hos Aftonbladet "Jag var tvungen att ha bältesförlängning i Balder. Buhuhuhuuu".

Vid ett annat tillfälle skulle jag åka med mina två barn i "Små grodorna", ni vet den som åker upp och studsar på vägen ned. Där finns det en plats för en vuxen i mitten. Men när dom skulle fälla ned den där spärren så kunde dom inte få ned den p.g.a mig. Så jag fick vara så god att kliva ur och låta min sambo åka istället. 

"ÅÅÅÅhhhhHåååHååå.... Fy fan! Hur kunde dom!? Slänga ut mig ifrån Små grodorna! Snyft..."        

***I blame my psychopathic twin***
  • Anonym
    Obsessed Feelings skrev 2012-07-10 05:00:01 följande:
    Jag tycker att hon överreagerade en hel del (läs: för jävla mycket) faktiskt. Är det verkligen nåt att hänga upp sig på? Dessutom hade hon ju köat i en hel HALVTIMME, åh guuud vad synd det är om mig alltså.

Jag har fan stått i kö i en timme och över det för att åka Balder. Jag är också fet och fick faktiskt plats i bältet tack vare någon slags förlängning dom hämtade.... Pinsamt, men det fick ju gå. Annars kunde jag ju ha gråtit ut hos Aftonbladet "Jag var tvungen att ha bältesförlängning i Balder. Buhuhuhuuu".

Vid ett annat tillfälle skulle jag åka med mina två barn i "Små grodorna", ni vet den som åker upp och studsar på vägen ned. Där finns det en plats för en vuxen i mitten. Men när dom skulle fälla ned den där spärren så kunde dom inte få ned den p.g.a mig. Så jag fick vara så god att kliva ur och låta min sambo åka istället. 

"ÅÅÅÅhhhhHåååHååå.... Fy fan! Hur kunde dom!? Slänga ut mig ifrån Små grodorna! Snyft..."        

Din kränktighet gills bara om du tog ett kort vid grodorna med ett sånt här kränkt ansiktsuttryck:
    gfx2.aftonbladet-cdn.se/image/15096886/480/normal/f07eba6336978/balder.jpg
  • Billig trevnad

Jag begriper mig verkligen inte på henne. Det som var kränkande var pinsamheten i att inte få åka och att bli nekad inför folk (eftersom hon är för tjock), antar jag. Så varför kontaktar hon riksmedia och ställer upp på artikel/bild? Då fläker hon ju ut incidenten ännu mer, återigen på helt eget bevåg (fast värre). Gillar hon att känna sig kränkt?

• Anonym
    Billig trevnad skrev 2012-07-10 05:20:57 följande:
    Jag begriper mig verkligen inte på henne. Det som var kränkande var pinsamheten i att inte få åka och att bli nekad inför folk (eftersom hon är för tjock), antar jag. Så varför kontaktar hon riksmedia och ställer upp på artikel/bild? Då fläker hon ju ut incidenten ännu mer, återigen på helt eget bevåg (fast värre). Gillar hon att känna sig kränkt?
    PRECIS vad jag tänkte!
Svar på tråden Fet kvinna kränkt på Liseberg!