• Happymom

LCHF vikt, mått, hälso -och utseendetråd. Hur har ni förändrats?

Det kan ju vara så att flera alternativ stämmer in på en, men ta det alternativ som känns rätt i maggropen.

Skriv gärna era före -och efter mått i tråden och vikt före och efter. Om man vill och vågar så lägg gärna ut före -och efterbilder.     

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden LCHF vikt, mått, hälso -och utseendetråd. Hur har ni förändrats?
  • Happymom
    20 februari 2012 
    Vikt: ca 82 kg
    Stuss: 118 cm
    Mage/höft avslappnat: 99 cm
    Midja: 80 cm
    Vänster lår: 69 cm
    Behåstorlek: 80 DD

4 juli 2012
    Vikt: ca 74 kg (-8 kg)
    Stuss: 113,5 cm (-4,5 cm)
    Mage/höft avslappnat: 85 cm (-14 cm)
    Midja: 72 cm (-8 cm)
    Vänster lår: 64 cm (-5 cm)
    Behåstorlek: 75 D  

Jag ser mycket mer vältränad ut när jag ser mig själv på bild nu än vad jag gjorde tidigare. Har börjat kunna använda några byxor igen, som jag inte kunnat ha sedan innan jag blev gravid. Har fått starka fina och vita naglar och mycket finare hud. Jag mår mycket bättre på jobbet (får inte blodsockerfall framåt eftermiddagen och måste trycka i mig ett kexchoklad för att kunna fortsätta arbeta längre)... Men än är det en hel del fett som ska bort från kroppet. Har tyvärr stått ganska still på vågen i någon månad eller två nu. Måttmässigt är det också sisådär, men utseendemässigt måste jag säga att det är stor skillnad mot bara för ett par månader sedan!             

Svar på tråden LCHF vikt, mått, hälso -och utseendetråd. Hur har ni förändrats?