• Anonym (snuserskan)

Kvinnor som snusar? äcklar det er?

Jag har snusat i många år, men är oftast den enda tjejen som gör det...

Vad tycker ni om kvinnor som snusar? Skriv gärna om du är man eller kvinna.

Jag har nämligen märkt att folk ibland rynkar på  och ryggar tillbaka lite näsan när man tar fram dosan...
    Ibland förstår jag också att folk blir provocerade för att jag är kvinna.

Funderar på att sluta, men svårt är det ju...      

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-07-10 15:33
    Oj, Det blev lite fel i formuleringen, men ni fattar nog vad jag menar.

• Svar på tråden Kvinnor som snusar? äcklar det er?
  • Cocacola

Ja, men jag det gör män som snusar också. Eller äcklar är väl kanske att överdriva men speciellt trevligt tycker jag inte att det är. Dessutom är det inte särskilt hälsosamt.

• katalysator

Jag tycker att det är lite äckligt med både kvinnor och män som snusar, men så länge jag inte ska hångla med dem så stör det mig inte Tungan ute (Och definitivt hellre det än rökare som vill utsätta mig för passiv rökning så fort vi rör oss utomhus.)

• Cocacola
    Cocacola skrev 2012-07-10 15:35:49 följande:
    Ja, men jag det gör män som snusar också. Eller äcklar är väl kanske att överdriva men speciellt trevligt tycker jag inte att det är. Dessutom är det inte särskilt hälsosamt.

Fin mening jag fick till...
  • Ernst Hugo

Tycker det är ganska sexigt med kvinnor som snusar. Håller på att sluta själv men känner så iaf Flört

Postbanken, postbanken, pooostbanken....
  • castafiore

Ja, jag tycker det är skitäckligt med snus. Men jag gör ingen skillnad på män och kvinnor som snusar.

• Cocacola
    katalysator skrev 2012-07-10 15:36:03 följande:
    Jag tycker att det är lite äckligt med både kvinnor och män som snusar, men så länge jag inte ska hångla med dem så stör det mig inte Tungan ute (Och definitivt hellre det än rökare som vill utsätta mig för passiv rökning så fort vi rör oss utomhus.)

Absolut bättre än rökare och du har helt klart en poäng gällande hånglandet. xD
  • straw2008

JA äcklar mig något vansinnigt, det är samma sak då män snusar men kvinnor blir om möjligt MER okvinnliga av snus än män blir av snus. ush o fy

Ett barn ska jag ha när jag blir stor med smala ben o mjuka skor....
  • Anonym (snuserskan)
    Ernst Hugo skrev 2012-07-10 15:37:35 följande:
    Tycker det är ganska sexigt med kvinnor som snusar. Håller på att sluta själv men känner så iaf Flört
    Haha, ohh I LOVE you. 
  • Anonym (snuserskan)

Är det äckligt att vara tillsammans med en snusare då, tycker ni?

• Cocacola
    Ernst Hugo skrev 2012-07-10 15:37:35 följande:

Nooo! Jag som alltid gillar dina inlägg annars. Nåja, även solen har sina fläckar. Solig
Svar på tråden Kvinnor som snusar? äcklar det er?