Förbränningspiller skadar barnet?
Jag äter zovatox som förbränner fett kan de skada barnet?
Jag äter zovatox som förbränner fett kan de skada barnet?
vilka aktiva ämnen innehåller preparatet?
Jag hoppas att du skojar. Om du är gravid, undvik allt som är onödigt och varför i hela friden ska du banta, när du kommer att växa vackert för varje månad?
Ja självklart.
Ja nyttigt är det inte, vad trodde du?
Prova vettja. Låt oss veta hur det gick sen när ungen kommer ut.
Såklart KAN det skada barnet. Det är nog inte gjort några tester på just det preparatet så då är det ju såklart att det kan. Varför i hela friden chansar du?
Ta absolut inte något som inte är bepröva och godkänt av läkare!! Att graviditet inte är rätt tid för bantning säger väl sig självt?
Men nu fick jag vet igår att jag var gravid inte planerat och har ätit pillerna framtills jag fick veta.. därför undrar jag om det kan ha skadad barnet... Självklart ska jsag inte chansa men nu undrar jag om de kan blivit nåt fel på denna tid som jag åt
Ring till apotekets läkemedelsupplysning och fråga då.
Det tror jag ingen kan svara dig på, OM det redan har skadat barnet. Det märker du nog först när det föds.
jag har googlat men hittar inget som liknar en innehållsförteckning, vet du själv vad tabletterna du stoppar i dig innehåller?
Har du köpt dom på nätet eller i butik?
Jag har inte heller lyckats hitta någon innehållsförteckning på nätet. Vad står på burken?
Hur långt gången är du?