• Anonym

Min mans penis känns knappt.

Måste då bekänna en sak,
    jag har blivit helt "off" på att ha sex med min man, tex att rida honom.
    Saken är den att han har en relativt liten penis, så om jag prövar tex. att ligga lite mer på honom för att stimulera klitoris, så glider den ut ur mig. Vinkeln blir liksom helt fel och snoppen är inte tillräckligt lång. Därför blir det oftast att vi kör bakifrån eller han ovanpå mig. Men även i dessa ställningar så känns han knappt.

Sen undrar han varför jag aldrig vill rida honom...jag kan ju inte precis säga att han är för liten för det.

Jag vill väldigt gärna ha sex med honom, men det känns dåligt att ibland behöva ljuga och säga att det var skönt, när i själva verket det inte var så.
    Han blir sårad väldigt lätt så jag vet inte hur jag ska lägga fram detta.

• Svar på tråden Min mans penis känns knappt.
  • plum

Ett tips, när ni kör missionärsställningen tryck underlivet neråt så känner du mera.

• Tvillingfarsa

Försök att fokusera på andra saker än penetration. Jag menar det finns ju så mycket annat man kan göra, typ smeka osv.

För många så är penetration en relativt liten del av sexlivet.

• Anonym

Vi har annan form av sex också, alltså oralt, massage, närhet, men försöker man bli med barn så är penetration ganska vitalt.

• Tvillingfarsa

Jo men vad är det som hindrar att du får orgasm först t.ex och att ni sen penetrerar?

• Missboss

Träna upp dina bäckenbottenmuskler och sedan kan du knipa runt din mans penis. Det brukar kännas mer då.

• Anonym

Missboss: Det är just den reaktionen jag får från min man när jag påpekar bristen på känsel:
    "det är inte jag som är liten, det är DU som är slapp och borde träna dina bäckenbottenmuskler!"

• Tvillingfarsa

Jo men, det är inte så himla lätt för honom att "växa" som det kanske är för dig att träna dina muskler.

• Anonym

Jaha, så jag ska träna mina muskler för att känna hans penis? Så konstruktivt. Tänk att man alltid får de råd man behöver här på FL...

• Tvillingfarsa

Vad är du ute efter då?

Folk försöker bara tipsa om saker och ting.

Svar på tråden Min mans penis känns knappt.