Inlägg från: Zoldaten76 |Visa alla inlägg
  • Zoldaten76

Män - Ärligt nu, hur ofta runkar ni? ;)

Blir minst en gång om dagen.. Är ju singel så jag måste få bort den där kåtkänslan så man kan göra vardagsaker utan att tänka på vad en vacker kvinna kunde göra med en.

Göra rent efter mig är ju en självklarhet.

Sen sprutar jag alltid mycket så det skulle bli kaos om jag inte lättade på trycket.????

Har jag hållit uppe låt säg en helg så kan det bli 3 ggr på en dag för att känna mig nöjd.

• Zoldaten76

När jag haft förhållanden så runkar jag nästan aldrig.. Har haft förmågan att ha spenderat tid med sexuella tjejer.. Men ut måste det.. Annars blir man knäpp I kolan.

• Zoldaten76
    Hejhjälpmig skrev 2020-07-18 02:39:06 följande:

Jag vill veta om ni killar har svårt att erkänna att ni onanerar? Jag skäms aldrig om min man hört mig stöna hårt till porr, men han blir jätteskamsen när jag frågar om han haft det skönt eller kommer in och stör honom och ser honom framför nån film... speciellt när han använt leksaker, köpte en fleshlight han svär på att aldrig använt- trots jag kommit in när den är i händerna

Jag skulle inte skämmas men som jag sagt.. När jag har förhållande brukar jag sällan runka.. Eftersom jag och partnern förhoppningsvis har sex ofta.. ????

Sen tror jag det beror på hur partnern lägger fram att hon kommit på dig.
  • Zoldaten76
    Anonym (Kåt kvinna) skrev 2020-07-18 14:38:50 följande:

Någon man som är kåt nu och runkar?

Nu börjar man fundera på det faktiskt.. ????
Svar på tråden Män - Ärligt nu, hur ofta runkar ni? ;)