Inlägg från: Anonym (Glenn Medeiros) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Glenn Medeiros)

Män - Ärligt nu, hur ofta runkar ni? ;)

Hejhjälpmig skrev 2020-07-18 02:39:06 följande:

Jag vill veta om ni killar har svårt att erkänna att ni onanerar? Jag skäms aldrig om min man hört mig stöna hårt till porr, men han blir jätteskamsen när jag frågar om han haft det skönt eller kommer in och stör honom och ser honom framför nån film... speciellt när han använt leksaker, köpte en fleshlight han svär på att aldrig använt- trots jag kommit in när den är i händerna

Jag varit i förhållanden med tjejer som pratat vitt och brett om hur naturligt de tycker att det är med onani, men när dom får höra talas om att man gjort det så blir det riktigt dålig stämning. Det kan vara den erfarenheten din man gjort.

Själv runkar jag 1-3 gånger per dag om jag är själv. Om jag är med min tjej hela dagen så brukar jag avvakta för att se om det blir sex. Har man gjort det ett par gånger på dagen så går det ut över både uthållighet och mängden sås. :)

Det mest udda stället jag runkat på är nog i ett övergivet bergrum. När jag var i tonåren så kunde andan falla på precis när som helst. Runkade utomhus några gånger i tolvårsåldern, ibland tillsammans med en kompis. Har gjort det någon gång som vuxen ofta, men blev mest störd av insekter och sånt.

Svar på tråden Män - Ärligt nu, hur ofta runkar ni? ;)