• lillaprinsessan

gravid i gbg; lilla edet, trollhättan trakten med bf december/januari

Då var man gravid igen, precis gått in i v18. Har en dotter på snart 5 år.

Skulle vara roligt om det fanns fler som ville följas åt, dela funderingar, tips och kanske tilloch med träffas under denna eviga väntan efter att underverket ska titta ut=)

Har du BF i slutet av året eller början av 2013, häng på och skriv några rader om dig själv=)    

• Svar på tråden gravid i gbg; lilla edet, trollhättan trakten med bf december/januari
  • fiasvitahörna

Jag bor i Kungälv så det är inte så långt bort. Har b.f 8jan 2013.
    Är 23 år, arbetar inom handikappsomsorgen.

• sinfulmist

Hej bor i lysekil men hör till NÄL där jag fött alla mina barn hitills. Har BF 13 Decmber vad jag vet ännu. ska på Ultraljud på måndag. Bott i lilla edet en kort stund 2005/2006.

• lillaprinsessan

fiasvitahörn: Kungälv är nära=) Kul att du vill hänga på!

sinfulmist: Roligt att du vil hänga på! Lysekil är inte långt bort de heller! Vad roligt med RUL på måndag, jag ska också till NÄL på RUL på måndag kl 8,00:)

Lycka till på UL!

Har ni haft några speciella krämpor hittills under graviditeten? Hur många barn har ni sen innan?          

• nattfrost

Jag är från lilla Edet och har bf 15 dec. Väntar mitt andra barn, har en son som just fyllt fyra. Är sjukskriven pga foglossning sen 5 veckor sedan, och går mycket på kryckor. Annars är allt fint:)

• JessiWill

Hej, får man hänga på här?
    Är snart 23 år gammal och är gravid i vecka 31 med vårt andra barn och bor i Göteborg!

William 23/9-2o1o ♥ Lillebror BF 23/9-2o12 ♥
  • JessiWill

Fast kanske har gått lite för långt?

William 23/9-2o1o ♥ Lillebror BF 23/9-2o12 ♥
  • lillaprinsessan

JessiWill: välkommen:) absolut inte! Finns inga tidbegränsningar:) bara roligt att följas åt!
    Hur gammal är blivande syskonet:)

Svar på tråden gravid i gbg; lilla edet, trollhättan trakten med bf december/januari