• Natttis

fy faan asså

Hej jag och mitt ex har en son tillsammans. Det som är jobbigt är at det inte funkar alls Så sent som fredag den 6 juli fick jag tillbacka han. efter att han varit hos sin far i en vecka. Min sons långfinger var helt vitt och lös jag såg det ifrågasatt vad han hade gjort även om jag fatta vad han hade gjort så ville jag bara höra från dom. Dom ljög mig rakt upp i nässan och sa att han målat sig på nageln. fy faan kan inte bara folk säga som det är lixsom men der är ju det oxså dom är ju tyvärr dom sorts folk som ljuger och säger grej så dom får som dom vill och jag orkar inte blada in socialen mer. jag har redan haft dom i hecken. jag vet inte om jag Orkar ha med dom mer det har vart shit jobbigt. och jag vill värkligen inte få dom på mig igen För det skulle jag kunna få för att dom är som dom är. Hur ska jag göra? Mvh frustrerad ensam mamma. som blir irriterad på mitt ex

• Svar på tråden fy faan asså
  • listo

Det är lite svårt att förstå vad du menar, men satt fingret löst? Och vad menar du med att du fattar vad han har gjort?

• La Lola

Va?

*mamma till Alma (maj 2000) och Hedda (mars 2009)*
  • EnsamMammaTillTvå

Fingelnageln va?

• Súdamerika

Vilken informativ och lättläst trådstart med en lika lysande titel. Fan säger du kvinna?

Förälskad och stolt fl-förlovad till J a d e d!
  • MrsC74

Ehhh va? Går inte att begripa ett ord.
    Vad menar du ? Vad vill du säga?

• Jeff

Du får nog ta om det där, allt vi kan få ut av din trådstart är att någon hade hänt med hans långfinger(nagel?), du vill inte att socialen är på dig och att du är less på ditt ex. Vi kan inte göra så mycket med den informationen.

• Natttis

min såns långfinger nagel va helt lös och vitt han hade klämt sig ricktigt illa. och dom är inte mäniskor nog och säga som det är utan luger mig rakt upp i näsan. skulle jag ta upp det med socialen skulle dom säkert göra det till sin för del vad jag än gör eller säger till socialen. för att jag har haft en utredning på mig.

• Natttis
    listoplisto skrev 2012-07-13 22:16:01 följande:
    Det är lite svårt att förstå vad du menar, men satt fingret löst? Och vad menar du med att du fattar vad han har gjort?
    jag fattade ju att hanhade klämt sig jag ville bara höra det i från dom men dom hade inte mage och säga det
  • MrsC74

Snälla TS. Använd stora bokstäver och punkt i alla fall. Blir lite lättare att läsa.

• Natttis

oki tar allt i punkter då

1. MIN SON HADE VARIT HOS SIN FAR KLÄMT SITT FINGER SÅ ATT NAGELN VAR LÖS OCH HELT VITT!

2. MITT EX FÖRÄLDRAR LJUGER MIG RAKT I ANSIKTET! DOM ÄR TYVÄRR FOLK SOM LJUGER OCH FÅR SOM DOM VILL HA ALLT PÅ NÅGOT VIS

3. JAG HAR HAFT SOCIALEN I HÄCKEN PÅ MIG BARA P.G.A ATT DOM SAGT ATT JAG ÄR EN FARA FÖR MIN SON

4. VILL INTE HA DOM PÅ MIG IGEN FÖR ÄVEN OM JAG FÖRKLARAR FÖR DOM SÅ KOMMER MITT EX FÖRÄLDRAR FÅ FÖR DELEN HUR JAG ÄN VRIDER OCH VÄNDER PÅ ALLT.

SÅ HJÄLP JAG VILL MEN KAN INGET GÖRA!

• listo

Men varför skulle du ta upp med socialen att barnet har klämt fingret?

• camelCase

Är det någon av er föräldrar som sökt vård för pojken?

• Natttis

Det jag vill är att få dom och sluta ljuga och säga som det är istället jag sökte inte vård för dagen efter tappa han nageln. jag tänkte ju ringa till vårdcentralen annars i måndags. men tyckte inte det va stor ide sen när han ändå tappa den utan besvär. jag vill ju att socialen är lite mer på dom med tanke på att jag kan ina på att dom säger som det är jag vill lixsom att det ska va rättvist jag hade dom på mig för dom på stod att jag var en dålig mamma och var en fara dör min son. så jag vill att dom ska få samma sak .

• listo
    Natttis skrev 2012-07-14 13:45:29 följande:
    Det jag vill är att få dom och sluta ljuga och säga som det är istället jag sökte inte vård för dagen efter tappa han nageln. jag tänkte ju ringa till vårdcentralen annars i måndags. men tyckte inte det va stor ide sen när han ändå tappa den utan besvär. jag vill ju att socialen är lite mer på dom med tanke på att jag kan ina på att dom säger som det är jag vill lixsom att det ska va rättvist jag hade dom på mig för dom på stod att jag var en dålig mamma och var en fara dör min son. så jag vill att dom ska få samma sak .
    Men visst förstår du att socialens jobb inte är att vara poliser för att folk inte kan kommunicera med varandra?
    Du kan inte springa till socialen så fort de gör något som du inte gillar, bara för att du är besviken på dem för att de har påstått att du är en dålig mamma.

Ni måste ju prata med varandra. Det är inte till socialen du ska säga att du vill att de slutar ljuga, det är ju till DEM du ska säga det.
Svar på tråden fy faan asså