• listo

fy faan asså

Det är lite svårt att förstå vad du menar, men satt fingret löst? Och vad menar du med att du fattar vad han har gjort?

• listo

Men varför skulle du ta upp med socialen att barnet har klämt fingret?

• listo
    Natttis skrev 2012-07-14 13:45:29 följande:
    Det jag vill är att få dom och sluta ljuga och säga som det är istället jag sökte inte vård för dagen efter tappa han nageln. jag tänkte ju ringa till vårdcentralen annars i måndags. men tyckte inte det va stor ide sen när han ändå tappa den utan besvär. jag vill ju att socialen är lite mer på dom med tanke på att jag kan ina på att dom säger som det är jag vill lixsom att det ska va rättvist jag hade dom på mig för dom på stod att jag var en dålig mamma och var en fara dör min son. så jag vill att dom ska få samma sak .
    Men visst förstår du att socialens jobb inte är att vara poliser för att folk inte kan kommunicera med varandra?
    Du kan inte springa till socialen så fort de gör något som du inte gillar, bara för att du är besviken på dem för att de har påstått att du är en dålig mamma.

Ni måste ju prata med varandra. Det är inte till socialen du ska säga att du vill att de slutar ljuga, det är ju till DEM du ska säga det.
Svar på tråden fy faan asså