Hej,
Ingen bebis ännu?
Här rullar det på, herregud snart e det jul och sen är det inte långt kvar för mig=)
Var på mässa i helgen, Barnmässa i Lisebergshallen. Den var rätt liten men jag hittade lite iaf. Köpte ett "newborn" set med kläder och filt mm så nu har vi köpt det första klädesplagget till bebisen=) Köpte oxå ett par Nova star jeans, mkt bra pris och de var såååå söta=)
Var på mässan med en kompis och hennes man, min man var ju oxå med såklart (konstigt det känns att skriva min man *haha* man vänjer sig väl=) Min kompis skall oxå ha i januari fast andra barnet, så deras första barn var med och sprang runt och levde rövare=) Allt var ju placerat på golvet så det var bara för lill-pojken att ta för sig=) Kan säga att pappan var rätt svettig efteråt=)
Men vilket skitväder det är rent ut sagt, Imorse hade jag på mig regnbyxor till bussen för det är så rått ute. Och det var såå skönt att inte frysa. Jag fryser så himla lätt och då spänner jag mig och det är inte bra för bebisen känner jag.
Jaha, så du skrev förlossningsbrev med BM. jag trodde oxå att man skulle skriva det själv, men jag har ju aldrig frågat ngn om det så det är bara ngt jag antagit. Jag har väl inte tänkt så mkt på förlossningsbrevet faktikst...än...=) Men det kommer väl!
När jag skulle boka mig på min vattengympa så rekommenderade dem att inte börja innan vecka 25-26. Så eftersom jag inte hittade ngn bra tid på Lundby så tog jag denna tiden och sista gången är 21 jan, liiiite på gränsen men det var faktikst fler som skulle ha runt mig. Jag var dock först som skulle ha, de efter mig skulle ha 4 -5 feb. Sen var det ju några som inte skulle ha förrän i slutet av mars. Väldigt olika magar iaf. Kan säga att jag var inte störst=) Men det var ju med några omföderskor oxå, och de brukar väl säga att an är störr med barn nr 2.
*haha* ja vi bor ju I gbg området så många jobbar såklart på Volvo=) De har bar deals på Volvo bil. Vi köpte ju våran C30 där, ny, och tyckte att vi fick ett kanonpris och att mkt ingick. Men nu när man skall sälja så inser man hur mkt man förlorar på att köpa ny bil. Tur ändå att vi hade så bra rabatt så man inte förlorar ännu mer=) Vi får väl köra våran C30 till förlossningen=) *haha*
Jag har oxå mina känslostormar, de har blivit mer nu på sistone. I lördags blev det för mkt för mig. Jag tänkte på allt vi skulle göra innan bebisen kom och det belv för mkt så jag gick och la mig och lipade över det istället för att göra ngt=) Men nu har vi skrivit en litsa på vad som behöver göras och får försöka ta ngt varje helg som kommer. Det känns bra.