Du måste logga in för att svara i en tråd.

• Anonym (Fundersam.)

Önskar svar från kvinnor.

Är det vanligt att ni kvinnor en varm dag tar toaletthandduken och torkar och svalkar era intimare delar utan att dessföre haft sexuella aktiviteter?

• Svar på tråden Önskar svar från kvinnor.
  • Anonym

Varför låter frågan som någon som misstänker en person för något

• IsDimma

Det har nog aldrig hänt

The less you open your heart to others, the more your heart suffers.
  • Anonym (Fundersam.)
    Anonym skrev 2012-07-15 12:03:20 följande:
    Varför låter frågan som någon som misstänker en person för något
    Är precis vad jag gör.
  • Anonym

öh nej det brukar jag inte, fråga den det gäller istället, rakare så!

• Pinguicula

Det har jag aldrig gjort.

• Anonym (hurgf)
    Anonym (Fundersam.) skrev 2012-07-15 11:46:01 följande:
    Är det vanligt att ni kvinnor en varm dag tar toaletthandduken och torkar och svalkar era intimare delar utan att dessföre haft sexuella aktiviteter?
    Nej faktiskt inte
    Däremot om jag ska träffa en ny kille vill jag gärna raka mej innan och kanske duscha (och då tvättar jag mej därnere) innan man träffar personen 
  • Anonym (Fundersam.)
    Anonym skrev 2012-07-15 12:26:08 följande:
    öh nej det brukar jag inte, fråga den det gäller istället, rakare så!
    Har ställt frågan, rakt på,svaret är väl ganska givet, nämligen nej, men denna handling och andra handlingar säger något annat.Därför ställer jag frågan till er kvinnor för att få klart för mig om det är ett vanligt beteende.
  • Anonym
    Anonym (Fundersam.) skrev 2012-07-15 12:19:51 följande:
    Är precis vad jag gör.
    Och vad är beviset på att det handlar om just det? Finns det "spår" på handduken?

Annars är väl det vanliga scenariot efter sex där mannen har kommit i kvinnan att det rinner ut efter en stund eller så fort hon ställer sig upp och tyngdlagen tar över. Därför dröjer det inte länge innan man uppsöker toaletten och sätter sig på den som det får rinna ut. Därefter tvättar av sig och sen kommer handduken. Chansen är då liten att något då skulle finnas kvar som hamnar på handduken. Och att bara gå in och torka av sig på handduken hemma låter långsökt. Samma sak att vänta med det tills man kommer hem.
  • Nape

Nej.

Men om man tex har svamp vill man gärna fräscha upp sig lite, tex blaska av underlivet och byta trosor mitt på dagen.

Hon kanske har pinsamma flytningar? Inget alla vill delge sin partner (som ju brukar befinna sig i de regionerna).

• studentbruttan29

Öhh, nej, verkligen inte.

• Kjellgren

Har jag mens så kan jag mycket väl fräscha upp mig där nere utan att ha haft några sexuella aktiviteter. Och jag kan tänka mig att  kvinnor kan vilja fräscha upp sig även av andra skäl, flytningar som någon skrev och kanske bara allmänt välbefinnande.

Så, TS, det är inte särskilt misstänkt att tvätta av sig i underlivet och definitivt inget säkert tecken på sexuella aktiviteter.

• Anonym

eh, nej. Behöver jag fräscha upp mig använder jag papper isåfall. Inte handduken som alla andra torkar händerna på! Har jag duschat torkar jag mig givetvis med handduk, men med min egen duschhandduk isåfall.

• Cornellia

Givetvis kan det hända att jag duschar, eller tvättar av mig utan att ha haft sex innan, men för att jag torkar med handduk i skrevet så föregås det alltid av en dusch/avblaskning innan, jag skulle aldrig få för mig att torka skrevet med handduk utan att ha blött ner det innan, oavsett sex eller inte.

Svar på tråden Önskar svar från kvinnor.