• Anonym

17 - 18 år oskuld...vanligt?

Ja som rubriken lyder är det vanligt att vara en 17 - 18 år oskuld? mår lite dåligt över att jag är oskuld fortfarande, har haft möjligheten men jag har inte tagit den, har svårt att bli kär och lita på människor dessutom

• Svar på tråden 17 - 18 år oskuld...vanligt?
  • Anonym

Herregud, JAAAA! Jätte-jättevanligt!

• Pastell

Jag var 18 och flera av mina vänner var 18 också. Ser inget konstigt i det alls. Hade inte träffat nån jag ville ha sex med innan dess utan bara massa strul och som högst petting.

• Anonym (23)

Jag var 23 år,dagen efter at jag hade flyttat ihop med mitt ex.
    Var inte redo innan och jag ångrar inget,det var rätt beslut för mig  

• Súdamerika

Jag var vid den respektabla ålder av 14 fyllda år, men att vara 17 och oskuld är nog ingenting ovanligt.

Förälskad och stolt fl-förlovad till J a d e d!
  • Anonym (Tjej)

Nä, inte ovanligt bara inte något man skryter med kanske.

Jag var 18 och ett halvt första gången. Min sambo var 19!

• Anonym (17 år)

Jag är 17 (snart 17,5) och är oskuld. För lite mindre än ett år sedan hade jag en pojkvän i 2-3 månader, men det bidde inget ändå (pga mig, hehe) Solig 

• EvelinasSyster

Tror det är vanligare än vad man tror eftersom dom som är oskuld inte direkt går och skryter om det medans man hela tiden hör om dom som haft sex redan Så var det på "min tid" i alla fall Haha. Jag och fyra av mina fem bästa vänner var i alla fall oskulder tills vi var över 18 allihopa.

~ The only thing that matters is the next 90 minutes! ~
  • chokladochmaränger

Jag var 18 första gången jag gjorde det. Mina vänner också runtomkring där.

• Súdamerika

Fö min kompis, som är över 2 m, kroppsbyggare, ljusbrunt halvlångt hår och solbränd(dvs. Karikatyren på en attraktiv man för svenska tjejer) som hade tjejer som svärmade honom dygnet runt var 20 innan han förlorade sin. Det blev aldrig av helt enkelt.

Förälskad och stolt fl-förlovad till J a d e d!
  • Trialanderror

tja jag var 19 när jag fick till det första gången så jag skulle nog vilja påstå att det är helt normalt ja...

Svar på tråden 17 - 18 år oskuld...vanligt?