Inlägg från: Anonym (Undrar) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Undrar)

17 åring tillsammans med en 21 åring?

Anonym skrev 2012-07-15 16:28:46 följande:
    17 åring tillsammans med en 21 åring?

Jag har nyss börjat träffa en kille som är 21 år han är jättesnäll och en bra kille, tycker inte att man ska dejta en 21 åring om man är 17 år.
    men det är ju ändå bara 4 år emellan och jag är ganska mogen av mig, jag har vänner som är äldre än mig.
    tycker ni det är okej?

Undrar hur det har gått och om ts ff är tsm med killen - hoppas att det blivit bra!
  • Anonym (Undrar)
    Anonym (Erfaren_man) skrev 2024-10-28 12:26:06 följande:

Du är inte rädd att han fortfarande går runt och spanar på små 15-åriga flickebarn? Det han gjorde som 21-åring var faktiskt inte alls okej. 

Nu kommer du nog inte att få svar från personen som skrev det du citerar, drygt 12 år senare ... men jag kan ju svara 😊 Och mitt svar är att jag tror att du som erfaren man har glömt hur du själv var som 21-åring. En 21-årig ung man är inte ett gubbslem med sjuka tendenser för att han är intresserad av en 15-åring... (Och en 15-årig tjej är oftast inte heller ett litet flickebarn; hon bedöms enligt lagen vara vuxen nog för att vara sexuellt aktiv osv). Om däremot du - som jag gissar är minst medelålders m tanke på ditt nick - hade spanat in 15-åriga tjejer hade det ju varit en annan sak.
Svar på tråden 17 åring tillsammans med en 21 åring?