• Anonym (besviken)

Tjejer, hur var de första gångerna?

Det är inget fel på min fantasi, jag tänker på kvinnor i alla dess former och det fungerar skitbra och jag hade turen att få pröva. Sure, det var väl najs men jag hade liksom förväntat mig något helt annat, ville ju att det skulle vara så jävla bra liksom. Tjejen jag var men några gånger var också helt oerfaren, kan det vara det som är problemet, vi kanske inte var great helt enkelt. Hur var det för er?

• Svar på tråden Tjejer, hur var de första gångerna?
  • Anonym (Trist)

Jag det var väl skönt och så men rent utsagt skittråkigt sex. Har provat med 3 olika men njaaa..
    Ska jag öht vara med en kvinna igen så vill jag ha med en man också.

• Anonym (besviken)

Ah, vad tråkigt. Det var flera år sedan jag testade men börjar bli sugen igen. Jag tyckte dock att det var kul och spännande! Jag skulle inte vilja ha en karl med dock, men gärna en till tjej kanske, det känns hett.

• Anonym (Bumble Bee)

Övning ger färdighet. Sex med tjejer är det bästa sex jag har haft, det är bara fantasin som sätter gränser för hur roligt man vill ha.

• Anonym (snart igen?)
    Anonym (Bumble Bee) skrev 2012-07-16 21:50:21 följande:
    Övning ger färdighet. Sex med tjejer är det bästa sex jag har haft, det är bara fantasin som sätter gränser för hur roligt man vill ha.
    Håller med Bumble Bee. Det tar ett tag innan man kan varandras kroppar och vet vad den andra gillar. Se bara till att ha kul under tiden. Sen är det bara att njuta!
  • Anonym (Nanna)

Jag har haft ett onenightstand med en tjej och det var ashärligt! Det började som en trekant med hennes pojkvän också men hon och jag dissade honom rätt hårt efter ett tag. Hon och jag hade det  bästa sexet någonsin och pojkvännen fick snällt titta på:)

• Anonym (besviken)

Jag tror, i alla fall hoppas att det är så. Det är ju lite naivt att tro att det ska klicka direkt med vem som helst. Nu var tjejen jättesöt och go men smet undan när det blev "för skönt" för henne. jag lekte iofs ofta doktor med tjejer som barn och har alltid fått orgasm, så det borde ju inte vara något problem.

• Anonym (<3girls<3)

Det bästa sexet jag har haft i mitt liv var med en något äldre tjej bakom en container i en känd suparpark i Stockholmstrakten. Jag var bara 15 och ganska oerfaren, men det var inget problem i det här fallet.

Jag tror inte att det BARA handlar om erfarenhet eller att "lära känna varandras kroppar", utan jag tror att upphetsningen är en viktig faktor. Är det steamy & hot så blir det bra som fan ändå.

• elinw

Jag har varit med två tjejer och den första gången va mer ... för att testa med närmsta vännen så det var spänt och inte så hett. Det var då jag började fantisera mer och mer och hamnade i säng med en tjej från nätet!! Var så sjukt hett!!

Tycker dock att det är svårt att hitta tjejer! :O

• Anonym
    Anonym (besviken) skrev 2012-07-16 13:12:04 följande:
    Ah, vad tråkigt. Det var flera år sedan jag testade men börjar bli sugen igen. Jag tyckte dock att det var kul och spännande! Jag skulle inte vilja ha en karl med dock, men gärna en till tjej kanske, det känns hett.
    det skulle jag vilja prova, med två till tjejer! mmm.
  • Anonym (Samorina)

jag har haft ett tjugotal,,   innan tänkte jag mycket på det och längtade,  jag började ringa tjejer, lite anonymt för länge sedan,   via kontaktsidor  i  lokaltidningen.   Efter mycket om och men, så skedde det. Det är många år sedan nu.  Det kändes helt naturligt och bra.  Det händer då och då.   Jag träffar både och. Har en partner en man i nuläget. Har börjat komma ut och bemötts naturligt.Har haft vänrelation med lesbisk kvinna. Har haft  sex men ett 20 tal hela vägen, då det dimper ner tjejer då och då.  Lever i en sexuell fri relation med man,han vet om min läggning och vill att jag bejakar den

• Anonym (Längtar)

Har enbart haft sex en gång med en tjej vi gick inte så långt som jag ville eftersom jag fegade ur lite.. Vet vad jag ville men vågade inte ta för mig. Det var så härligt att få smeka hennes kropp bara känna formerna det kan då och då får mig helt tokig. Vill verkligen göra om de idag lever jag med världens bästa sambo men tanken på att få ha det riktigt skönt med en kvinna går liksom bara inte. Kan inte tänka mig att dela min sambo med någon eftersom de vi har är så speciellt. Usch blir helt upphetsad bara av att sitta och tänka på hur det var den kvällen... Allt tände till på en kort stund och plötsligt stod vi och kysste varandra och sakta men säkert tog av varandra plag efter plag. Kommer ihåg hennes bröst hur hon njöt av att jag tog på dem hade alltid fantiserat om att slicka på en kvinnas bröst då blev det verklighet . Vi bestämde oss för att ta ett bad och utforska varandra där eftersom jag var så nervös! Hon var snabbt på mig och smekte mig slickade mig och fick mig att gå igång direkt när hon satte dusch strålen mitt i prick. Den absolut skönaste orgasm jag någonsin fått och nu ville jag bara ge henne mer. Att få pulla en kvinna utan tar göra de själv var härligt och spännande att höra henne stöna och bara vilja ha mer.. Sugen som faaaaaan!!!!

• ZaftMonkey

Första gången vad rätt skakig och gick rätt snabbt över. Dock så var han sjuuuuukt långdragen, vet inte riktigt vad han försökte med. Men han höll på i 1h 20 min innan jag bad honom att sluta för jag var rädd att få skavsår O__O true story!

• Anonym (Längtar)
    ZaftMonkey skrev 2012-08-06 03:27:53 följande:
    Första gången vad rätt skakig och gick rätt snabbt över. Dock så var han sjuuuuukt långdragen, vet inte riktigt vad han försökte med. Men han höll på i 1h 20 min innan jag bad honom att sluta för jag var rädd att få skavsår O__O true story!

Han? Du får nog läsa TS igen
  • Anonym (Det sög)

Första gången var så dålig att jag inte brukar räkna det som första gången. Dock var det min första kontakt med en bisexuell tjej som hade "erfarenhet". Svårt att fatta att hon verkligen hade erfarenhet för hon var så vidrig på alla sätt. Det första hon gjorde när vi var själva första gången var att bita mig i bröstvårtan genom tröjan och sen fråga (rätt aggressivt) "Blev du kåt nu?! Gör jag dig kåt? Jag tror att du är straight" Jag fick ligga och försvara mig att jag visst tänder på tjejer (men nej, jag blev inte ett dugg kåt av henne och hon förstörde alla möjligheter till att bli det) Sen skulle hon slita av mig byxorna utan att hon hade nån känsla för timing så jag sa stopp. Blev en gång till med henne men hon körde bara upp två fingrar i mig och hackade med dom. Hemskt. Ville att jag skulle göra likadant. Jag försökte smeka henne men det fick jag inte "så gör man inte, märks att du inte varit med nån tjej innan" WTF?! Jag ÄR en tjej, jag tycker iaf inte om att bara få nåt uppkört pang-bom..
    Hon lyckades dock inte få mig att tro på att jag var straight bara för att jag inte ville ha sex med henne ;)
    Har en flickvän idag som haft många tjejer innan mig och jag kan få henne att komma flera ggr på rad.
    Hon är helt underbar i sängen :) Och vill ALDRIG mer ha sex med en man.

• bitch999

Första gången med en tjej var mycket bättre än första gången med en kille, har aldrig känt mig så attraherad av en kille.
    Har haft sex med 3 olika tjejer och det va grymt bra med alla ( hmm undra om jag är lite smyg homo)
    Har fått en fontänorgasm i mitt liv och det va med en tjej, ska tillägga att jag är lyckligt gift med en man som vet om min läggning och vill att jag ska träffa tjejer om han får vara med ;)

• emgold

Första gången var med en tjej jag talat länge med online, jag var riktigt kär och tänd men kände mig inte redo då det var första gången vi träffade varandra och jag ville lära känna henne som vän först. Jag lät henne smeka mig i byxorna, men det var mest bara klumpigt och pinsamt. Då jag några veckor senare lät henne gå ner på mig var det fantastiskt, och nu efter ett år har vi det bästa sexet jag nånsin haft. Jag brukade vara ett stort fan av engångsligg, och visst skulle det ännu vara kul med sånt ibland, men det är verkligen underbart hur bra vi funkar ihop. Det tog en tid, men det var mer än värt det.

• Anonym (43 årig fru)

har provat det när min kära make o jag hade par sex .
    det har hänt några gånger och jag känner mig riktig upphetsad . Jag gillade att smekas o kyssas , har även slickat.
    men tyvärr ej kommit utan då har jag fått smaka den andra mannen då kom jag med detsamma
    Med andra ord ja till bisex men gärna ha min make det vore nice    

• Anonym

Såhär tycker jag: Kvaliteten varierar med hur "äkthomo" den andra tjejen är. Är det en som bara skall testa eller så blir hela upplevelsen grundare. 

Men sedan är det ju också så att man inte passar ihop med alla!  

• Anonym (bitjej)
    Anonym (Samorina) skrev 2012-07-31 18:14:32 följande:
    jag har haft ett tjugotal,,   innan tänkte jag mycket på det och längtade,  jag började ringa tjejer, lite anonymt för länge sedan,   via kontaktsidor  i  lokaltidningen.   Efter mycket om och men, så skedde det. Det är många år sedan nu.  Det kändes helt naturligt och bra.  Det händer då och då.   Jag träffar både och. Har en partner en man i nuläget. Har börjat komma ut och bemötts naturligt.Har haft vänrelation med lesbisk kvinna. Har haft  sex men ett 20 tal hela vägen, då det dimper ner tjejer då och då.  Lever i en sexuell fri relation med man,han vet om min läggning och vill att jag bejakar den
    Lyckliga du!! Jag är bisexuell och längtar ibland sååååå mycket efter en tjej, men min heterosexuella och ytterst monogama pojkvän skulle aldrig tillåta att jag någon gång ibland fick bejaka den sidan av min sexualitet också.
Svar på tråden Tjejer, hur var de första gångerna?