Tjejer, hur var de första gångerna?
Har enbart haft sex en gång med en tjej vi gick inte så långt som jag ville eftersom jag fegade ur lite.. Vet vad jag ville men vågade inte ta för mig. Det var så härligt att få smeka hennes kropp bara känna formerna det kan då och då får mig helt tokig. Vill verkligen göra om de idag lever jag med världens bästa sambo men tanken på att få ha det riktigt skönt med en kvinna går liksom bara inte. Kan inte tänka mig att dela min sambo med någon eftersom de vi har är så speciellt. Usch blir helt upphetsad bara av att sitta och tänka på hur det var den kvällen... Allt tände till på en kort stund och plötsligt stod vi och kysste varandra och sakta men säkert tog av varandra plag efter plag. Kommer ihåg hennes bröst hur hon njöt av att jag tog på dem hade alltid fantiserat om att slicka på en kvinnas bröst då blev det verklighet . Vi bestämde oss för att ta ett bad och utforska varandra där eftersom jag var så nervös! Hon var snabbt på mig och smekte mig slickade mig och fick mig att gå igång direkt när hon satte dusch strålen mitt i prick. Den absolut skönaste orgasm jag någonsin fått och nu ville jag bara ge henne mer. Att få pulla en kvinna utan tar göra de själv var härligt och spännande att höra henne stöna och bara vilja ha mer.. Sugen som faaaaaan!!!!