Inlägg från: Anonym (Fingerfärdig) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Fingerfärdig)

Hon vill bara knulla, inga fingrar längre

Hon som alltid njutit av mitt fingerjobb och min hand till många orgasmer, vill bara ha kuk direkt nu med lite puss och smek innan, inget normalt förspel med fördelen att bli torrare, kanske därför. Men hon säger bara jag vill inte det längre. Klittan är känsligast och jag får ordentligt bånge när hon kommer upp i varv och efter ett tag vill ha in mig, men nu är det nästan som en hora pang på rödbetan och kan misslyckas.

Det sparar tid och blir bättre friktion men kan vara svårt att få ordentlig bånge utan ordentligt förspel som vi är vana vid. Hur vanligt är det och varför vill tjejer inte dras upp med fingermassage/fingerpulla först?

• Svar på tråden Hon vill bara knulla, inga fingrar längre
  • Anonym (Fingerfärdig)

Asså hon vill inte prata om det, jag har lagt ner jobb på hennes orgasmer hon gillat med varsamt handlag och koll, runt klittan och vaginan, in med 1 2 3 4 fingrar och hon stönat av vällust. En hora får man bara stoppa in den i och göra jobbet.
    Man får prova sig fram då smek på musen visst var ok.
    Förut var det viktigaste först att hon haft det skönt så hon inte blir besviken, sedan kom jag, senast med bara kuk tog det slut snabbt och hon blev besviken.
    Lite pirrigt att skriva om det som man kanske ska göra fredag lördag istället ;)

• Anonym (Fingerfärdig)
    Anonym skrev 2012-07-18 23:32:03 följande:
    1finger=oskönt, 2=kan va ok om mannen tar det försiktigt, 3,4fingrar =oskönt...
    Beror nog på storleken på både det ena och andra, det hörs.
  • Anonym (Fingerfärdig)

Oralsex som kan leda till cancer var smarrigt och vi har slutat med. Ingen låtsas 8 djupa orgasmer i rad.

Svar på tråden Hon vill bara knulla, inga fingrar längre