-
Jobbar på ackord, inte med timlön?Pudding skrev 2012-07-18 19:23:26 följande:"som en hora"! Vad menas?
-
Anonym (trött) skrev 2012-07-18 18:51:53 följande:En sak som slog mig..hon vill väl ha det överstökat så fort som möjligt.. Vi kvinnor är sådana ibland.. jag är sådan ibland.., vill inte lägga mer tid på sex har annat o göra..
Tänkte precis på att skriva det.
Word. -
Men kuken är väl alltid roligare än fingrar?
-
jag tycker inte det är skönt alls när killar fingrar där nere, dom som har fingrat på mig har varit alldeles för hårdhänta, tjejer är mycket känsliga där nere..
sen är ett finger i fittan inte skönt öht tycker jag, en kuk är 1000ggr bättre.. ;) ;) -
jonas1974 skrev 2012-07-18 21:01:25 följande:
Ställer upp fast ni egentligen kunde vara utan?
Till TS så tror jag bara du kan eliminera alla andra orosmoln så får du nog pulla vidare. Ex. Ha ekonomin i ordning, hjälpa till hemma, resa bort en helg och få allt serverat. Tänder hon inte på alla cylindrar då får du snacka med henne.
Good l(f)uck
Ja men det är ju killars fel att tjejer måste ställa upp på sex -
Tycker mäns fingrar brukar vara strävare och inte alls lika sköna att ha där nere, som mina egna fingrar
-
Anonym (Fingerfärdig) skrev 2012-07-18 23:21:55 följande:Asså hon vill inte prata om det, jag har lagt ner jobb på hennes orgasmer hon gillat med varsamt handlag och koll, runt klittan och vaginan, in med 1 2 3 4 fingrar och hon stönat av vällust. En hora får man bara stoppa in den i och göra jobbet.
Man får prova sig fram då smek på musen visst var ok.
Förut var det viktigaste först att hon haft det skönt så hon inte blir besviken, sedan kom jag, senast med bara kuk tog det slut snabbt och hon blev besviken.
Lite pirrigt att skriva om det som man kanske ska göra fredag lördag istället ;)
1finger=oskönt, 2=kan va ok om mannen tar det försiktigt, 3,4fingrar =oskönt... -
Jag föredrar 100 gånger om att få kuken inkörd i mig än hans finger eller fingrar....jag blir kåt av att bara tänka tanken på hur han känns....wow....Älska hett och länge...behöver inget försppel...gillar att han hettar upp mig med kuken istället.
-
Sådan var jag när jag hade tappat mina känslor för mitt ex..ville inte ha närheten av förspel längre. Bara få det gjort
-
självklart kuk