• Anonym (Maja)

Min pojkvän ljuger om helt onödiga saker!

Hej TS

Här har du en till som var tokkär i en idiot lögnare.
    Han skulle alltid ge mig taskigt samvete när man ställde honom mot väggen.
    Hade han porrsurfat hade jag inte ställt upp, hade jag hört att han strulat med nån annan på krogen var jag svartis för alla tjejer var snyggare än mig, hans vänner frågade om alla möjliga knäppa saker som han påstod och det gjorde ju inte saken bättre.

Tyvärr gick det så långt att jag var tvungen att gå ut på krogen EFTER honom, som värsta spionpsyko bruden för att få se med egna ögon vad han sysslade med.

Javisst, ingen som ljög här, bara han....

Det blev inte bättre av att hans äckliga mamma visste ALLT som jag anförtrott mig till honom om!!
    Så då fick man en vidrig svärmor på halsen som ifrågasatte om JAG inte hade hade svårt med sanning och lögn, om jag inte snickrade ihop saker i min lilla skalle, eftersom jag haft en taskig barndom?!
    Öh...nej!

Sen när jag väl slängde ut och dumpade skithögen så ringde ju lilla mamsen hans och försökte få mig att ta tillbaka hennes lilla ponke.... sexigt värre.

Så ja du TS.

Du ska inte packa ihop och sticka.
    Du ska ställa ut HANS prylar och skriva en lapp med orden "Tack för inget!!" på.

Han vägrar erkänna att han ljuger till och med när du kör upp bevis i ansiktet på honom (mms) och då är det bättre att se sig efter en annan.

Det finns bra och smarta killar på denna jord, tro det eller ej!

Man får leta men att ljuga om massa skit är inte ok!

Skriv en för och emot lista.
    Jämför. Vad blir mest.

Och en helt separat för vad du vill ha utav en kille att leva tillsammans med.

Lycka till!!!!

• Anonym (Maja)
    Anonym (Ledsen flickvän) skrev 2012-07-18 20:28:11 följande:
    Men jag tror faktiskt inte att han är mytoman, bara att han ljuger mycket. Har träffat såkallade mytomaner och själv försökt att jämföra honom med dem och läst en hel del på internet om mytomani men det stämmer inte in helt fullt ut. Känns som att han gör det för att jag dels inte ska bli arg på honom och för att han har dålig självkänsla eller något.. Eller så är det jag som är hjärntvättad.
    Dålig självkänsla var mitt x största fasa och förbannelse.

Tror det hänger mycket på det. Varför skulle man annars ljuga om att man fått en lägenhet i stan...? Hej liv som man inte själv har eller?
Svar på tråden Min pojkvän ljuger om helt onödiga saker!