• Anonym (undrar)

Happy ending för kvinnor?

Ja, som rubriken antyder....Är det bara män som kan få "happy ending" på massagen, eller kan vi kvinnor också få det?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-07-19 16:26
    Måste kanske förtydliga att jag inte är ute efter att nyttja tjänsten (jag har en egen man som fyller det syftet). Jag undrade mer som en princip, eftersom jag aldrig hört talas om det.

• Svar på tråden Happy ending för kvinnor?
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (undrar)
    Adonis1966 skrev 2012-07-19 16:06:37 följande:
    För kvinnor finns det yoni massage... Flört
    Berätta!
  • Trust me

Tror att "Happy Ending" klassas som sexuell tjänst och den som köper det gör sig skyldig till lagbrott. Det finns inget fint eller vackert i att köpa en "happy ending". De som gör det är äckliga torskar. TS, vill du bli en äcklig torsk?

Jag vill dig bara väl, lita på mig.
  • Adonis1966
    Anonym (undrar) skrev 2012-07-19 16:09:01 följande:
    Berätta!
    Du kan läsa mer på yoninature.com.
    En riktig söt blond tjej som ger fittmasage. Cool
    Trevlig är hon också (träffade henne på en kärleksmässa).
  • Meddelande borttaget
  • Adonis1966
    Trust me skrev 2012-07-19 16:10:12 följande:
    Tror att "Happy Ending" klassas som sexuell tjänst och den som köper det gör sig skyldig till lagbrott. Det finns inget fint eller vackert i att köpa en "happy ending". De som gör det är äckliga torskar. TS, vill du bli en äcklig torsk?
    Halleluja och amen! Spöke
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (undrar)
    Trust me skrev 2012-07-19 16:10:12 följande:
    Nej, vill du? Jag undrar om det är möjligt.
  • Anonym (undrar)

Måste kanske förtydliga att jag inte är ute efter att nyttja tjänsten (jag har en egen man som fyller det syftet). Jag undrade mer som en princip, eftersom jag aldrig hört talas om det.

Svar på tråden Happy ending för kvinnor?