• Anonym (undrar)

Happy ending för kvinnor?

Ja, som rubriken antyder....Är det bara män som kan få "happy ending" på massagen, eller kan vi kvinnor också få det?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-07-19 16:26
    Måste kanske förtydliga att jag inte är ute efter att nyttja tjänsten (jag har en egen man som fyller det syftet). Jag undrade mer som en princip, eftersom jag aldrig hört talas om det.

• Svar på tråden Happy ending för kvinnor?
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (undrar)

Tack för era svar.

• Anonym (tjej)

Jag hörde om en tjej som var i något annat land, tror det var thailand, och fick massage och de bara förutsatte att hon ville ha happy ending och började med det och hon blev rätt chockad. Hon hade en manlig massör.

• Anonym (Jodå)

Har jobbat som massör men vidareutbildade mig sen och jobbar nu som idrottslärare.

Jag vill inte påstå att det var vanligt men - det hände ändå regelbundet att kvinnor man hade på massagebänken antingen via kroppspråk eller rakt ut frågade efter mer än bara klassisk massage. Sära lite extra på benen, be om att få lite extra massage på baken och sen lyfta på rumpan lite extra, be om att man ska gå lite högre upp längs låren, upp mot ljumskarna.

Hände några gånger, främst i början men sen enbart med stamkunder att jag också gav det. Och jag vet ju att jag inte är den enda manliga massören i det här landet med samma erfarenheter så nog förekommer det...

• Trust me
    Anonym (undrar) skrev 2012-07-19 16:24:50 följande:
    Måste kanske förtydliga att jag inte är ute efter att nyttja tjänsten (jag har en egen man som fyller det syftet). Jag undrade mer som en princip, eftersom jag aldrig hört talas om det.

Ok, då förstår jag.
    Anonym (klukuxus) skrev 2012-07-19 16:40:22 följande:
    Jag tror inte det finns en marknad för happy ending för kvinnor. Dock tror jag att om en kvinna efterfrågar happy ending på en typisk happy ending-salong så kommer hon troligen att erbjudas tjänsten. 
    Dom flesta kvinnor nyttjar inte prostituerade och jag tror inte det är annorlunda med happy ending då detta ju också handlar om att köpa sex.  Kvinnor behöver inte köpa sex, dom får det ändå om dom vill ha det.

Här är svaret på varför det inte finns en "officiell" marknad.
    Anonym (Jodå) skrev 2012-07-19 18:13:56 följande:
    Har jobbat som massör men vidareutbildade mig sen och jobbar nu som idrottslärare.

Jag vill inte påstå att det var vanligt men - det hände ändå regelbundet att kvinnor man hade på massagebänken antingen via kroppspråk eller rakt ut frågade efter mer än bara klassisk massage. Sära lite extra på benen, be om att få lite extra massage på baken och sen lyfta på rumpan lite extra, be om att man ska gå lite högre upp längs låren, upp mot ljumskarna.

Hände några gånger, främst i början men sen enbart med stamkunder att jag också gav det. Och jag vet ju att jag inte är den enda manliga massören i det här landet med samma erfarenheter så nog förekommer det...

Det här är en fortsättning på svaret. Kvinnor behöver inte betala för män oftast ger det gratis även i de fall de inte får något själva. Av den anledningen så tror kvinnor att de kan puta lite med rumpan eller sära på benen och därmed bli oemotståndliga för män. Grejen är att de inte handlar om att män då förblindas av kåthet utan kvinnor talar till mannens snällhet och vilja att vara till lags.  

Jag vill dig bara väl, lita på mig.
  • gaud

Mja, jag skulle gärna massera en kvinnas underliv bara för att jag tycker om kvinnliga underliv. Det har inget med vilja att vara till lags att göra.

• Trust me
    gaud skrev 2012-07-19 19:22:41 följande:
    Mja, jag skulle gärna massera en kvinnas underliv bara för att jag tycker om kvinnliga underliv. Det har inget med vilja att vara till lags att göra.

Jag antar att du tycker det inte finns något så upphetsande som en upphetsad kvinna. Att du njuter av att få henne att njuta.

Tycker du det så är det njutning by proxy. Samma som kvinnor i relationer som har det bra när alla andra i familjen har det bra. Skillnaden är att kvinnor i de lägena efter ett tag inser att de andras tillfredställelse inte är en fullgod ersättning för egen tillfredställelse. 
    Jag vill dig bara väl, lita på mig.
  • gaud

Det finns få saker som är säxigare än en kvinna som njuter.

• Anonym (undrar)

Flera skriver att kvinnor inte behöver gå till prostituerade, för dom får sex ändå? Hur då? Inte fick då jag nåt sex de år jag var singel...Menar ni att man bara går runt och ger skamliga förslag till olika män då, eller...?

• Meddelande borttaget
  • Tom Araya

En tjejkompis blev erbjuden "happy end" av den kvinnliga massörskan vid ett tillfälle.

Svar på tråden Happy ending för kvinnor?