• Mina E

Tom Tits i Södertälje roligt för tiomånaders bebis?

Barn i stan föreslår Tom Tits i Södertälje som aktivitet under bebisvänligt. Funderar på att åka dit men undrar om det verkligen finns något att göra där för en tiomånaders bebis. Är det någon som varit där med en bebis runt året som uppfattar att hen tyckte att det var roligt - eller tvärtom? Kom gärna med era erfarenheter!

• Svar på tråden Tom Tits i Södertälje roligt för tiomånaders bebis?
  • Juppepuppe

Kan inte tänka mig att det skulle vara "värt pengarna". Känns som om en vanlig lekpark blir minst lika rolig. Men jag kan ha fel.

• katalysator
    Juppepuppe skrev 2012-07-19 21:00:04 följande:
    Kan inte tänka mig att det skulle vara "värt pengarna". Känns som om en vanlig lekpark blir minst lika rolig. Men jag kan ha fel.
    Håller med. Man bör nog vara åtminstone 3+ för att uppskatta det, gärna ännu äldre. 
  • Casablanca

Nej, det finns ingen direkt anledning att åka dit med en så liten.

♥ Känner du igen mig? Snälla avslöja mig inte! ♥
  • Dr Mupp

Nej inte med en sån liten. Jag åkte in med en 2,5 åring och till och med han var i minsta laget. Visst hade han kul, men det mesta var för avancerat för honom. Passar bäst från 5 år och uppåt.

Rational arguments don?t usually work on religious people. Otherwise there would be no religious people.? - Gregory House, M.D
  • Mina E

Tack Juppepuppe, katalysator, Casablanca och Dr Mupp för att ni svarat! Anade att Tom Tits nog inte var passande för en så liten en, men nu känner jag mig säker på att lekparkerna hemmavid duger gott några år till.

• happy 78

Nej det passar inte en bebis alls.. Va där med min 3-åring och det kommer dröja läääänge innan jag åker dit igen för han sprang bara omkring och hade inget intresse eller ro i kroppen för att experimentera...

• KimPossible

Vill du åka dit för din egen skull så gör det, men bebben lär knappast bry sig.

Det är faktiskt helt ok att göra saker som barnen inte får ut något av. Tycker jag då.

• hotten

håller med de andra, babys har lika roligt i en lekpark.
    Vi var nyligen dit med en 12 & 14 åring å de började vara för stora, MEN då skall sägas att vi varit på många liknande platser, mycket samma här :( för barn som inte varit på så många ställen så passar det säkert även äldre barn.

Jag skulle gå dit med ca 4-10 åringar.   

Svar på tråden Tom Tits i Södertälje roligt för tiomånaders bebis?