• Aaliyah

Jag hatar HEN!!!

CMM skrev 2012-10-20 19:27:34 följande:
    Aaliyah, du gör bara bort dig. Nihka och några till härinne kan i alla fall snacka för sin sak, det enda dina ryggdunkningar och härskartekniker gör är att dra ett löjets skimmer över din person. Du sitter säkert där och tror du är "giftig" eller "djärv" eller något sådant, men så är det inte.
    Kyss
    I can only please one person per day. Today's not your day and tomorrow doesn't look good either
  • Aaliyah
    Jellybeanbaby skrev 2012-10-20 19:50:01 följande:
    Varför fortsätter du då? Tur jag är i den här tråden så ofta att jag slipper läsa dina dumheter.
    Det har ett visst underhållningsvärde, särskilt dina inlägg brukar roa mig.
    I can only please one person per day. Today's not your day and tomorrow doesn't look good either
  • Aaliyah

CMM: noterar att du är betydligt mer respektfull mot manliga debattörer. Vad KAN det bero på?

• Aaliyah
    Element skrev 2012-10-20 13:56:23 följande:
    Vad är det för trams så är det inte.
    Du svarade inte på min fråga; förekommer det kvinnoförtryck i hederskulturerna eller inte? Du måste säga ja eftersom du är islamofob, och du måste säga nej eftersom inga kvinnor någonsin förtrycks. Tufft läge för dig. Men Behring Breivik fick ju ihop det på något sätt, så du kan nog också klara det. Jag tror på dig.
  • Aaliyah
    FMGA skrev 2012-10-20 23:42:11 följande:
    Och vad är motsatsen till statsfeminismen?
    Kan det vara kommunfeminismen?
  • Aaliyah
    Element skrev 2012-10-20 21:12:33 följande:
    Eftersom det inte existerar någon statsfeminism och med det menar jag en eller flera intressegrupper som har inflytande över den politiska processen så väljer jag att betrakta dess motsats som ett fantasifoster på samma sätt.
    Jag förstår helt ärligt inte det här inlägget. Existerar det eller existerar det inte en statsfeminism? Och om den inte existerar, är det ett tecken på att den finns?
  • Aaliyah
    FMGA skrev 2012-10-21 09:50:31 följande:
    Nej, somliga vill med alla till buds stående medel placera människor i på förhand givna fack.

Själv har jag haft upprepade besök av en halvfnoskig henhatare i gästboken och inboxen som bildligt talat ville dra ner byxorna på mig för att inspektera mitt kön (Man kan ju inte vara man om man använder hen, typ)

Den här diskussionen har onekligen en hel del dråpliga poänger och effekter. 
    Jo, jag skulle tro att de gärna skulle vilja komma innanför byxorna på dig. Kvinnor är ju onda, som vi alla vet.
  • Aaliyah
    Element skrev 2012-10-21 12:22:12 följande:
    Kanske det kan bero på din egen debatteknik? Nej visst ja, jag glömde ju att kvinnor aldrig använder fula knep eller har fel.
    Du får nog en kram av din mamma om du frågar henne.
  • Aaliyah
    Element skrev 2012-10-21 12:17:46 följande:
    Är du inte kapabel att räkna ut vad jag syftar på? Mina bekanta som jag visat tråden har roligt. Eftersom jag inte bekänner mig till genusmodellen så måste jag vara islamofob? Med den debattekniken och slutledningsförmågan förstår jag varför det blir så många rubriker kopplade till juridiken och rättssystemet.
    Och rättshaverist också. Finns det nån du gillar?
  • Aaliyah
    Element skrev 2012-10-21 14:34:26 följande:
    Att jag vänder mig mot en ideologi som använder sektliknande metoder och inte tål granskning innebär inte att jag är emot jämställdhet eller att jag vill vrida klockan tillbaka. Ett samhälle där kvinnor aldrig gör fel, där de har samma rättigheter som män men ändå kan slinka tillbaka till den traditionella kvinnorollen när det passar dem för att slippa ta ansvar eller vinna fördelar för att sedan slinka tillbaka är inte ett jämställt samhälle.
    Dina argument är väldigt känslostyrda, och är därför svåra att bemöta på ett logiskt sätt.
Svar på tråden Jag hatar HEN!!!