• Aaliyah

Jag hatar HEN!!!

Jellybeanbaby: folk har försökt förklara feminismen för dig i många långa trådar. Men det har liksom inte hjälpt.

Fjorgynn: läs citatet igen. Och läs sedan ditt inlägg med bilden. Och läs citatet. Och ditt inlägg. Och citatet. Ser du vart jag vill komma?

I can only please one person per day.. Today's not your day and tomorrow doesn't look good either
  • Aaliyah

Fjorgynn: vi ingår i en världsomspännande konspiration som är riktad mot dig. Och Anders Behring Breivik, förstås.

I can only please one person per day.. Today's not your day and tomorrow doesn't look good either
  • Aaliyah

Det är den här aktiva ignoransen som jag tycker är värst. "Jag vet inte vad feminism är och det är jag stolt över". Suck.

Knyttan: fin bild :) Bekräftar fördomen om att antifeminister är fula.

• Aaliyah

Polypond: bra poäng. Om man inte gillar hen behöver man inte använda det. Och med det skulle väl diskussionen vara avslutad i den bästa av världar.

• Aaliyah

CMM: Ursäkta, men vem vill ställa upp dig mot väggen och skjuta dig om du inte använder ordet hen? Eller ens ha synpunkter på vad du använder för pronomen? Inte jag i alla fall, och ingen annan jag känner heller. Det är ju du som har synpunkter på vilka pronomen andra använder.

• Aaliyah

CMM: jag lovar att du aldrig behöver säga hen. Men respektera att andra kanske vill.

• Aaliyah

CMM: men om jag som tillhör radikalfeministhärskareliten säger till dig att du inte behöver använda hen, varför måste du göra det då?

• Aaliyah

CMM: eftersom jag och mina kamrater är allsmäktiga? Du kan gott se det som att Gud har sagt att du aldrig, aldrig behöver använda detta vedervärdiga ord. Ok?

• Aaliyah

Nja, jag drog ditt argument till sin spets, för att visa hur absurt det är.

• Aaliyah

Dorian: Kyss

Svar på tråden Jag hatar HEN!!!