PumpkinQueen skrev 2012-10-03 10:19:50 följande:
Som sagt, tråden handlar inte om dig så det finns inget skäl att ta allt så personligt.
Om du själv använder personagrepp kommer du få personangrepp till svar. Om det känns jobbigt kan du ju anmäla de inlägg som känns otrevliga.
nu fick du möjlighet att svara på två inlägg. ett som handlade om ämnet och ett som låg utanför. du svarade på detta.
jag ville bara ge fmga möjlighet att svara ärligt på hur man menade, vilket inte var riktat till varken dig eller någon annan, så jag förstår inte varför du tar åt dig av det. men jag undrar inte. observera att jag inte ställer en fråga till dig om det.
jag har redan svarat på det första du skriver så du kan sluta upprepa dig. om du inte vill förstå så tänker jag inte förklara mer.
det sista du skriver har jag frågat dig om men du vägrar svara så sluta återigen att upprepa dig.
slutligen skulle jag kunna fråga varför du EN GÅNG TILL lägger in ett påstående om hur jag känner fast du inte har en aning. jag SKULLE KUNNA FRÅGA DIG. men eftersom du so far bara har slängt tbx mer otrevligheter så fort jag frågar något om hur du menar när du påstår det så struntar jag i att ställa den frågan.
du kan sluta ta åt dig av vad jag skriver om du inte anser att jag har rätt som BORDE rikta det mot dig.
jag ville ENBART ha ett ärligt svar från fmga. kan vi lägga ner det här nu? jag har inget intresse av att kasta paj, jag tyckte den här tråden va förbannat intresset men sen tyckte jag att den spårade ur och då skrev jag det och hoppades på att vi kunde styra tbx till ämnet. istället tog du åt dig och fortsatte på tidigare inslagna stig.
är vi klara nu?