• Alml

Mammor å Pappor i Västerbotten! :)

Jag är en tjej på 18 år (född -93 i okt) med en liten tjej på 4 månader som heter Ronja :) Är förlovad med min älskade sambo David oc ch vi bor med två hundar en katt och två kaniner i et hus mittimellan Umeå och Skellefteå :) Så finns de några unga föräldrar i Umeå eller Skellefteå som vill prata å kanske träffas? :) Vore kul med vänner som antingen är gravid eller redan fått sitt barn :) bara å skriva! :)

• Svar på tråden Mammor å Pappor i Västerbotten! :)
  • Alml

Hej :) Jo jag har försökt jag med rätt så länge ! :) va kul grattis till graviditeten :) vilken vecka är du i nu? :)

• Alml

Jo tiden går så himla fort! Jag kan inte fatta att tiden gått så fort att min lilla Ronja redan är 4 månader :) Känns som vi nyss kommit hem från BB ,är så glad min förlossning gick som den gick iaf:) åkte in vid 14:45 och 17;13 va hon ute :)

• Alml

vår lilla Ronja kanske man ska säga;) min sambo är född -92 å är en underbar pappa :)

• Alml

Nä inte alls för gammal ;) åh snart dax för dig då., första barnet eller ?.:)

• Alml

Sokkerflikkan

Jag pluggade andra året på HR . var tvungen hoppa av mådde så jäkla illa spydde 3-4 gånger om dagen.och inge hjälpte :/ sen fick ja jobb i 8 månaden så.jobba ca en månad innan Ronja kom :) pluggar du? jobb ?.:)

• Alml

sokkerflikkan- okej ! vars går du i skola?

ja njut innan du bli allt för osmidig ;)

elina - åh jobbigt de måste vara , min sambo vill gärna ha ett barn till på en gång x) och ja vill oxå ha ett till snart men inte nu :) Saknar min gravidmage att känna henne röra sig och böka runt där inne. så mysigt! :)

• Alml

sokkerflikkan okej ! lät som ett komplicerat jobb x)

elina ; åhh , saknar min gravidmage nu ju :) så himla roligt att se magen "guppa" omkring å känna hur de rör sig :) vad tycket storebror om att de ska komma en litten bebbe då ? :)

Svar på tråden Mammor å Pappor i Västerbotten! :)