• Bibbidi

fann utdrag från min flickväns/sambo sjukhusjournal.

genast och testa dig!

Vad hennes anledning än har varit (rädd för att förlora dig osv osv osv) så är detta inte okej!

Bra att du säger att du ska packa dina saker. För om hon inte berättar någonting sådant här för dig, om hon inte bryr sig om din hälsa och välmående på det sättet - vad är hon då för partner att ha? Ärligt talat.

Hoppas du inte har blivit smittad! 

♪ Bibbidi-Bobbidi-Boo ♫
  • Bibbidi
    HäxanSurtant skrev 2012-07-21 21:43:11 följande:
    Fast står detta om hepatit C från år 2010 eller är det långt tidigare????

Jag antar att hon som de flesta med lite vett sagt något om det funnits någon fara för dig. Men om hon numera är friskförklarad och var detta när ni träffades så kan jag inte se vad du har med saken att göra.
    Smittar inte hepatit C?
    ♪ Bibbidi-Bobbidi-Boo ♫
  • Bibbidi
    Whitetrash86 skrev 2012-07-21 21:52:06 följande:
    Jo men risken att bli smittad vid samlag är liten, men kondom ska ändå användas vid tillfälliga sexuella kontakter.

dock tycker jag ju att Ts överreagerar något, förstår mycket väl att han känner sig sviken och rädd. Men att efter 2 år tillsammans så borde man väl ändå inte säga att man tänker sticka direkt.. ?
    Om man eventuellt har en smittsam sjukdom, borde man inte tala om det för personen som man älskar, och vars hälsa och välbefinnande man borde bry sig om?
    ♪ Bibbidi-Bobbidi-Boo ♫
Svar på tråden fann utdrag från min flickväns/sambo sjukhusjournal.