• Anonym

Glidmedel, använder ni det ?

är 20 och jaaaa fast enbart för klitoris med värmande i.. har ni inte provat det så prova! ;)

• Anonym

..kan ju komma utan glid också men det blir inte Alls samma

• Anonym

Ja, silikonglid. 
    Har tidigare haft problem med att det blir sprickor och frekventa svampinfektioner, men sedan vi började med extra glid blev det mycket bättre.
     Har inga problem att bli naturligt blöt, men tydligen räcker det inte. 
    Har också varit extremt torr i slemhinnorna efter graviditet. Man kan använda lokalbehandling med östrogen. 

• Anonym

Ja, älskar när det blir jättekladdigt och härligt och med glidmedel känns det extra kladdigt.

• Anonym

Ja, ända sedan första graviditeten, då jag antingen varit gravid eller ammat i snart fyra år nu och då blir jag inte lika våt.

• Anonym
    Anonym (ey) skrev 2012-07-30 19:15:35 följande:
    Använder bara extra glid vid analsex. TS - KÖP inte GLIDMEDEL. Alla är dåliga. Inget glidmedel är bra. Använd olivolja ist. Det har rätt ph-balans och är naturligt.
    Så bra att olivolja fungerar för dig. Men det är inte så för alla. Har aldrig haft så mycket svampinfektioner och allmän obalans som när olivolja användes.

Har också känsligt underliv och för mig fungerar bara silikonbaserat som är för just känsligt underliv. Producerar inte nog mycket eget glid, så ska jag kunna ha sex är det glidmedel som gäller (är drygt 30 år och det har alltid varit så för mig).
  • Anonym

hm jag har ej haft samlag mer än 6ggr, pga vestibulit, men jag har upptäckt xylocainsalva och det funkar, dock tar det bort känslan när man kommer, men annrs är det perfekt och fd killen kände det så då kunde jag fråga honom om jag komSkäms

Svar på tråden Glidmedel, använder ni det ?