Inlägg från: Anonym (wetwetwet) |Visa alla inlägg
  • Anonym (wetwetwet)

Glidmedel, använder ni det ?

Jag använder alltid ngn olja är oskönt att massera mig själv därnere annars får partnern smeka o teasa med händerna o munnen över kroppen och fittan så jag blir våt, få mig att komma nån gång innan det blir penetration, massera klitoris samtidigt, växla mellan g punkten och köra långsamt och teasa med penisen utanför fittan, så man blir kåtare våtare 
    växla lite däremellan blir våtare 

• Anonym (wetwetwet)
    Anonym skrev 2012-08-01 02:13:05 följande:

hm jag har ej haft samlag mer än 6ggr, pga vestibulit, men jag har upptäckt xylocainsalva och det funkar, dock tar det bort känslan när man kommer, men annrs är det perfekt och fd killen kände det så då kunde jag fråga honom om jag komSkäms

Lider med dig jag hoppas du kommer ur det !

Har själv haft det, det tog ett antal år att bli ifrån det, sökte inte hjälp, använde fingrar, o mindre  dildo att försöka träna bort smärtan på egen hand vilket typ var självskadebeteende när jag ser tillbaka på det, ont som fan gjorde det.

finns speciell hjälp att få dilatorer där man går stegvis fram, fysioterapi o annat, det är vanligt så be sjukvården kvinnorehab eller liknande om hjälp ! 

samlag när man inte varit kåt, hårt sex o smärta pga sex inte bra bör man undvika det är det som orsakar vestibulit !!!
Svar på tråden Glidmedel, använder ni det ?