Barnfrisör i Lund?
Någon som vet någon barnfrisör i Lund. Vår spralliga 1,5-åring börjar få en rejäl kalufs... Har toppat lite själv hittills men han behöver någon kunnigare på hår nu... Kan ju inte ha hack här och var när dagis börjar... ;)
Någon som vet någon barnfrisör i Lund. Vår spralliga 1,5-åring börjar få en rejäl kalufs... Har toppat lite själv hittills men han behöver någon kunnigare på hår nu... Kan ju inte ha hack här och var när dagis börjar... ;)
Personligt tycker jag att det är dyrt att få barn klippta mellan 150 och uppåt. Så ett tips är att du köper en tårtrimmer där du kan ställa in den längd du vill ha sätter barnet framför favoritprogram och sen fixar det själv alternativt nån annan. Jag satte mina i matställen framför tv vande den med ljudet innan sen fick vi en rätt ljudlös det funka super. Tips bara annars kan jag inte svara på din fråga
Ja har funderat på det - mannen har ju en hårtrimmer... Kanske på längsta inställningen och lite kortare i nacken... Vet inte om jag vågar vill ju inte att det ska bli föör kort... 
Det blir kort med trimmer tyvärr..
Vi har passat på att ta Skult på Nova när vi ändå varit där, tjejera är jätteduktiga på att klippa barn så dom kan jag rekommendera!
Aha det är ju nära och bra. Dyrt?
Frisörerna på Skapha på Ideon är kanonduktiga och jättetrevliga.
Jag klipper själv med frisörsax från Coop. Visst, det blir inte perfekt på nåt sätt men vem bryr sig. Storebror har fått klippa sig hos Ingrid på Nöbbelöv-salongen men det kostar ju. Han blir jättefin där.
godishanna;
De tar 300:-, inte speciellt billigt kanske med det blir riktigt fint!
Just att slippa ha en inbokad tid att passa tycker jag är skönt, att bara ta det spontant istället när man är på Nova.. Om de inte har tid direkt så har de haft inom en timme ca de gånger vi varit där och då har vi gått och käkat eller ngt sålänge
Ringde och frågade och det tar 240 (eller var det 260?? hm) för en sån liten... Men jag kände ändå att det är dyrt för 5 min typ så jag tog fram saxen och klippte själv. Hade det blivit kasst kan man alltid gå till frisören i efterhand kände jag) Det blev faktiskt helt ok. Han har inte spikrakt hår så ev ojämnheter syns inte ;) Fast vi kör nog ändå frisör till 2-år foto... ;)