Barnfrisör i Lund?
Någon som vet någon barnfrisör i Lund. Vår spralliga 1,5-åring börjar få en rejäl kalufs... Har toppat lite själv hittills men han behöver någon kunnigare på hår nu... Kan ju inte ha hack här och var när dagis börjar... ;)
Någon som vet någon barnfrisör i Lund. Vår spralliga 1,5-åring börjar få en rejäl kalufs... Har toppat lite själv hittills men han behöver någon kunnigare på hår nu... Kan ju inte ha hack här och var när dagis börjar... ;)
Ja har funderat på det - mannen har ju en hårtrimmer... Kanske på längsta inställningen och lite kortare i nacken... Vet inte om jag vågar vill ju inte att det ska bli föör kort... 
Aha det är ju nära och bra. Dyrt?
Ringde och frågade och det tar 240 (eller var det 260?? hm) för en sån liten... Men jag kände ändå att det är dyrt för 5 min typ så jag tog fram saxen och klippte själv. Hade det blivit kasst kan man alltid gå till frisören i efterhand kände jag) Det blev faktiskt helt ok. Han har inte spikrakt hår så ev ojämnheter syns inte ;) Fast vi kör nog ändå frisör till 2-år foto... ;)