• Twizz

Babyträff i Borås!

Hej alla fötäldralediga!
    Jag fick mitt andra barn den 10 juni 2012 och tycker det vore jätteroligt att ta en babyfika med andra föräldralediga och era bebisar :)
    Öppna förskolan kan man ju gå till men kanske inte så aktuellt när man har små bebisar?

Finns det fler föräldralediga i Borås med omnejd som vill följa med på babyfika? :) Ju fler desto roligare!

• Svar på tråden Babyträff i Borås!
  • emmak

Jag bor i Kinna :) ganska nära Borås :) fick min andra son 18/6 :) jag kan gärna komma till Borås :)

• Twizz

Då skiljer det bara 8 dagar på dom små :) min äldsta är 7 år. Ja va roligt! Inga fler svar i denna tråden än men ska vi bestämma en dag så kan vi ju börja iaf och se om fler hänkar på sen? :)

• emmak

Min äldsta är snart 4 :)
    Ja vi kan ju bestämma nåt, puffar ju upp tråden lite också så fler ser den :)

• Twizz

På fredag kanske? Hade det funkat för dig? :) haha ja precis!

• emmak

Jag tror det. Kan inte komma på nåt nu som är planerat :)
    Lättare att prata via Facebook.
    Emma Viktoria Klasson :)

• Twizz

Puffar tråden! Tror allt det finns fler mammalediga som är sällskapssjuka och vill umgås med andra föräldrar med bebisar :)

• J K

Efter nästa vecka är sonens inskolning klar och då är det fritt fram för bebisfikor för min del (mån, tis och ons förmiddagar funkar), har ju en liten mars-tös

♥ Benjamin hösten 2010 & Isabella våren 2012 ♥
  • Twizz

Hej jk! De va ett tag sen. :) lägg till mig på facebook så kan vi bestämma något med emma och de andra mammorna som är med. hoppas allt är bra med lilltjejen :)

• Lilli B

Hej! Jag har två små tjejer, en på snart 3 år och en på 6 veckor! Ses gärna också på lite bebisfika om man får vara med? :)

• Twizz

Ja självklart ska du vara med :) det är en träff inbokad i kinna på fredag nästa vecka. Tänkte kanske föreslå en träff i borås på måndag el. tisdag Hur ser det ut? :)

• Lilli B

Ja Kinna funkar fint! Bodde där innan jag flyttade till Borås:)
    Vilken tid och vart? Min stora tjej går på dagis mellan 8.30 och 13.30 så däremellan funkar för mig!
    Tisdag går bra också, då är stora på dagis med.

• J K

Måndagar-onsdagar är det dagis för min stora, samma tider som för Lilli B, så de tiderna funkar bäst här med :)

• Twizz

Ska vi säga tisdag då? :) kl 11 kanske? Min stora tjej går i skola till 13.20 :)

Ska kolla info. Adda mig på facebook så kan jag lägga till dig i en grupp, där jag startat en tråd och där finns all info :)

Linda Erzic heter jag.

• vårmamma

Hej. Jag är föräldrarledig med min dotter född den 20 maj, skulle vara kul att träffas på fika, funderar på babycafet på Kristineberg någon tisdag. Inboka mig gärna på Facebook, heter Åsa Hjelm Mylläri

• Twizz

Vårmamma: Jag har inboxat dig här på FL och på facebook :)

• elliz

Hej! Jag skulle gärna vilja vara med om jag får?:) Har en dotter på 3 år och en son på 8 månader. Kanske för gamla dock?:(

Svar på tråden Babyträff i Borås!