• Twizz

Babyträff i Borås!

Hej alla fötäldralediga!
    Jag fick mitt andra barn den 10 juni 2012 och tycker det vore jätteroligt att ta en babyfika med andra föräldralediga och era bebisar :)
    Öppna förskolan kan man ju gå till men kanske inte så aktuellt när man har små bebisar?

Finns det fler föräldralediga i Borås med omnejd som vill följa med på babyfika? :) Ju fler desto roligare!

• Svar på tråden Babyträff i Borås!
  • Twizz

Då skiljer det bara 8 dagar på dom små :) min äldsta är 7 år. Ja va roligt! Inga fler svar i denna tråden än men ska vi bestämma en dag så kan vi ju börja iaf och se om fler hänkar på sen? :)

• Twizz

På fredag kanske? Hade det funkat för dig? :) haha ja precis!

• Twizz

Puffar tråden! Tror allt det finns fler mammalediga som är sällskapssjuka och vill umgås med andra föräldrar med bebisar :)

• Twizz

Hej jk! De va ett tag sen. :) lägg till mig på facebook så kan vi bestämma något med emma och de andra mammorna som är med. hoppas allt är bra med lilltjejen :)

• Twizz

Ja självklart ska du vara med :) det är en träff inbokad i kinna på fredag nästa vecka. Tänkte kanske föreslå en träff i borås på måndag el. tisdag Hur ser det ut? :)

• Twizz

Ska vi säga tisdag då? :) kl 11 kanske? Min stora tjej går i skola till 13.20 :)

Ska kolla info. Adda mig på facebook så kan jag lägga till dig i en grupp, där jag startat en tråd och där finns all info :)

Linda Erzic heter jag.

• Twizz

Vårmamma: Jag har inboxat dig här på FL och på facebook :)

Svar på tråden Babyträff i Borås!