• Liios Familj

London som tjej namn?

Våran dotter är 10 dagar ung, och vi har jätte svårt att komma till ro med vårat namnval. Kanske just för att det är väldigt ovanligt. Hon har fått namnet London, många gillar det men det är oxå väldigt många i den äldre generationen som tycker detta är hemskt att vi gett henne detta namn. Känner oss stressade över om vi valt fel eller rätt namn. Vad är era åsikter om namnet?  Ris som ros

• Svar på tråden London som tjej namn?
  • Agpreg96

Ovanligt, men inte sådär "va fan kmr de ifrån.." utan perfekt bra ovanligt. Jag tkr ni ska köra på de. Jätte fin bebbe. Grattis :D

• Bite me

Sicken sötnosa! Jag tycker namnet är fint Lite specielt!

Your inner knowing is your only true compass
  • Liios Familj
    Agpreg96 skrev 2012-07-23 09:21:51 följande:
    Ovanligt, men inte sådär "va fan kmr de ifrån.." utan perfekt bra ovanligt. Jag tkr ni ska köra på de. Jätte fin bebbe. Grattis :D
    tusen tack <3 
  • Liios Familj
    Bite me skrev 2012-07-23 09:22:36 följande:
    Sicken sötnosa! Jag tycker namnet är fint Lite specielt!
    tackar :) 
  • Tant Blå

Fruktansvärt! Varför? Vad vill ni signalera med det? Vad heter ni själva?

• Dr Mupp

Fin dotter. Synd att ge henne ett sånt fruktansvärt namn. Namnet ger signalen "Min mamma var 15 när hon födde mig och har en IQ som understiger bröstmåttet"

Rational arguments don?t usually work on religious people. Otherwise there would be no religious people.? - Gregory House, M.D
  • snällochgla
    Dr Mupp skrev 2012-07-23 09:31:14 följande:
    Fin dotter. Synd att ge henne ett sånt fruktansvärt namn. Namnet ger signalen "Min mamma var 15 när hon födde mig och har en IQ som understiger bröstmåttet"

Grymt uttryckt men jag instämmer!
Svar på tråden London som tjej namn?