• Anonym (nervös)

"tvingad till bisex"

Min fru gav mig en upplevelse som jag sent ska glömma, min största dröm har varit att få se henne med en en annan kvinna, och i början av sommaren så fick jag göra det, hon ahade hittat en tjej på en kontakt sida som kom hem till oss och dom hade sex mitt frmför mig, jäkligt nice...
    men nu vill hon att jag ska göra detsamma för henne, men en KILLE..
    Är nyfiken,men vette fan hur jag ska ställa mig till detta, håller hon på och jävlas med mig eller vill hon verkligen detta?
    Gör allt för henne!   

• Svar på tråden "tvingad till bisex"
  • Anonym (någon bara)

Varför skulle inte din fru vilja se dig med en annan man? Det kanske är en dröm hon har precis som den dröm du hade. Förstår inte hur du tänker. Ville du jävlas med henne? Varför skulle hon vilja jävlas med dig?

• Redaction

det är väl inget märkligt om en eller båda är bi-sexuella i ett förhållande. Förmodligen är din fru bi, därför var det inte så svårt för henne att ta hem en annan kvinna. Men om du själv inte är bi så blir det ju lite knepigare. Gillar du det inte så bör du avstå, tilltalas du av tanken prova...

There WILL be pain involved . . . But only if you ask nicely
  • Anonym (Mr Perfect)
    Anonym (Tr) skrev 2013-05-22 16:31:20 följande:

Det är inte så farligt att ha sex med n kille! Testa

'Inte så farligt' är väl inte så bra argument till att prova?

Är själv par-bisexuell, dvs jag tänder på sex med killar men främst i samband med trekant med min kvinna närvarande. Grejen är att få tex suga honom tillsammans eller när hon ser på. Visst har jag haft sex ensam med en man och det var skönt, men inget jag skulle jobba för att få till igen..

TS: Känner du inte spontant att det vill du prova på så gör det inte. Alternativt ha en trekant med en man och din fru där hon är 'i centrum' men där du har möjlighet att tex bara prova runka honom och se om du gillar det.....isf kan ni ta det därifrån. Men om ni män från början är 'huvudshowen' kan det bara bli fel om du känner som du gör...
  • Anonym (Kille 34)

Jag hade nog testat för hennes skull. Hade nog försökt få till en trekant med en annan (bi)kille och tjejen och testat suga och kanske bli knullad om det är min tjejs önskan. Svårt att sia om innan dock. :)

• Meddelande borttaget
  • Anonym (Kille)

Tråden är 4 år gammal. Kan vara värt att titta på när frågan ställdes...

Jag tror att alla människor ligger nånstans mellan helt hetro till helt homosexuell. Att en person som är helt hetro har sex med en annan person av samma kön utan att själv vilja det tror jag lämnar djupa spår i själen. Är man däremot lite mera bisexuell kan man ju ställa upp på sin partners fantasier, om det känns rätt. Ingen annan än ts kan ju själv avgöra vad som är rätt i denna fråga.

• Meddelande borttaget
  • Gung Ho
    Anonym (Kille) skrev 2016-04-24 16:07:14 följande:

Tråden är 4 år gammal. Kan vara värt att titta på när frågan ställdes...

Jag tror att alla människor ligger nånstans mellan helt hetro till helt homosexuell. Att en person som är helt hetro har sex med en annan person av samma kön utan att själv vilja det tror jag lämnar djupa spår i själen. Är man däremot lite mera bisexuell kan man ju ställa upp på sin partners fantasier, om det känns rätt. Ingen annan än ts kan ju själv avgöra vad som är rätt i denna fråga.

Problemet är att årtalet inte syns i appen... FL har anlitat ngn klåpare ;)
  • KM36

Detta är en av mina fantasier som jag tvekar inför att göra irl. Samtidigt gör tanken mig så upphetsad att jag knappt kan sitta stilla.

.......
  • Anonym (En gång)

Min enda "bi-erfarenhet" är från en trekant där den andra mannen oplanerat och utan förvarning började stimulera mig. Jag var så tänd att jag lät det ske och snabbt fick jag en skön orgasm. Trekanten totalt sett blev katastrof för mig.

Svar på tråden "tvingad till bisex"