Kur och vitaminer för bättre hår?
vad/hur gör ni?
vad/hur gör ni?
priorin från apoteket är super bra! Är frisör och jag har sett fina resultat på de kunder som äter det! Dom är tydligen dyra men riktigt bra!
Ok!
Ska prova det.
Priorin tycker jag är för dyrt så jag kör på Hårkontroll som min frisör rek funkar toppen efter nånsin månad.
Aldrig hört talas om priorin, hur fungerar det? Ger det tillfälligt fint hår för att sen återgå till normalt om man inte fortsätter äta tabletterna?
Silica käkade jag förr å tyckte nog att håret fick bättre kvalitet. Köpte på hälsokosten.
B-vitaminer ska visst också stärka håret.
Sen är det väl det vanliga, som låter som en klysha men som är såå sant. Äta allsidigt, MOTIONERA å dricka massor.. då mår kroppen bra och oftast även håret
Har köpt priorin. Nu får vi se!!
Återkom gärna med resultatet :) är nyfiken på att testa själv!
Kör med priorin och nån hårolja, vet inte vad den heter, verkar hjälpa.
På vilket sätt hjälper det? Har håret fått bättre kvalite eller blivit tjockare eller kanske både och?
Båda. Fan att jag inte var vad oljan heter. Det är nog den som hjälper mest på håret som redan finns, medan priorin hjälper håret som bildas nu.
Orofluido heter den.
Gör uppehåll från balsam då och då och använd bara schampo av bra kvalité. Det lär sticka i ögonen på frisörer men det skiter jag blanka fan i. Hade problem med att mitt hår gick av en hel del och provade att tvätta håret utan balsam. Det resulterade i att hårstråna inte gick av efter 1-2 veckor. Förr rasade håret när jag borstade det (har långt hår) Nu bildas det aldrig mattor av hår på min borste, och det syns inget på golvet efter borstande eller i duschen vid hårtvätt. Har även blivit blankare, tjockare och mer spänstigt. Ej längre poröst och torrt. Blir heller inte fett. Felet var heller inte ett dåligt balsam. Alla mina produkter kommer från salonger.
Iom att jag bara använder schampo ibland så är jag noga med att inte blåsa håret, ej kamma det då det är blött eller rufsa med handduken. Kramar bara ur så mycket jag kan.
Ät bra istället. Kanske jag som är överdrivet skeptisk till allt, men jag tror inte på alla dessa tabletter.
Bra kost, tillräckligt med vatten, massera hårbotten med jämna mellanrum och motion är väl det som krävs för ett bra hår. Tvätta aldrig håret med varmt vatten heller. Jag testade hårkontroll och det enda jag märkte var att mitt hår glänste som satan, men kvaliten på håret osv var den samma.
Men jag vet inte, har läst runt lite och många påstår att dessa tabletter gör under. Så det lär väl funka på vissa.
Jag tycker verkligen Hårkontroll funkar på mig. Efter graviditet och amning så mådde håret inte så bra men nu växer det så det knakar o jag tappar inget hår längre men som sagt, funkar kanske inte på alla.
Sen tror jag oxå på att äta rätt för det kommer ju inifrån oxå såklart.