• Anonym (Lycklig)

Frugan superkåt av sexiga underkläder

Helt otroligt. Min fru har ibland lite försynt nämnt att hon skulle vilja "klä upp" sig för mig. Hon är väldigt blyg och det har hittills stannat på idéstadiet. Aldrig att hon har strippat eller liknande.

Men så köpte vi tillsammans häromdan några riktigt heta, genomskinliga, trosor och BH med troshållare och hela kittet. Och jag märkte att hon var upphetsad redan i butiken.

Väl dags var hon inne och bytte om framför spegeln en bra stund, kom ut och började visa upp sig. Hon var helt darrig på rösten och kinderna alldeles rödflammiga.

Efter en liten stund fick bad hon mig känna henne mellan benen..... PLASKVÅTT!

Så härligt, det var alltså hennes outforskade fetish hon äntligen fick utlopp för. Bästa sexkvällen i vårt liv och garanterat bara början!

Ville bara dela med mig... är så glad...

• Svar på tråden Frugan superkåt av sexiga underkläder
  • Anonym (kul)

roligt för er:)
    Fast kalla det en fetisch skulle jag inte göra:)
    Tror det är väldigt normalt, har själv en byrålåda full med "såna" underkläder och i vårt sexliv är det helt normalt att jag drar på mig nån sexig body e. dyl när vi ska ha sex. Har aldrig nånsin tänkt på det som en fetisch?

• Anonym (Gabby)

Har en kompis som är likadan, hon har lådorna fulla med massa små sexiga underkläder och de killar hon är med får sig en uppvisning. Hon är även avslöjat att hon har på sig sexiga underkläder även när hon leker med sig själv, hon tänder på det. Själv kör jag t-shirt bh och stadiga bommulstrosor, tur att sambon är helt ointresserad av sexiga underkläder!

• Anonym (Lycklig)
    Anonym (Gabby) skrev 2012-07-24 13:11:14 följande:
    Har en kompis som är likadan, hon har lådorna fulla med massa små sexiga underkläder och de killar hon är med får sig en uppvisning. Hon är även avslöjat att hon har på sig sexiga underkläder även när hon leker med sig själv, hon tänder på det. Själv kör jag t-shirt bh och stadiga bommulstrosor, tur att sambon är helt ointresserad av sexiga underkläder!
    Aha, tror nog att det är något liknande för min fru. Bara att hon inte vågat tidigare. Skulle tro att hon också snart har en låda full av sexiga underkläder och jag är rätt övertygad om att hon nog kommer att använda dem även vid onani... Så jag skulle nog kalla det en fetish.
  • Anonym (Lycklig)
    Anonym (kul) skrev 2012-07-24 12:58:56 följande:
    roligt för er:)
    Fast kalla det en fetisch skulle jag inte göra:)
    Tror det är väldigt normalt, har själv en byrålåda full med "såna" underkläder och i vårt sexliv är det helt normalt att jag drar på mig nån sexig body e. dyl när vi ska ha sex. Har aldrig nånsin tänkt på det som en fetisch?
    mm, det kanske är vanligt. Men att bli kåt bara av att prova ut kläderna och att bli superkåt av att ta på sig dem... Och av att se sig själv i spegeln... Undrar om det är lika vanligt?
  • Anonym (sexigt)

Jag har själv upptäckt att jag blir lika upphetsad som min man av sexiga underkläder. Bara längtar efter att överraska honom med att strippa för honom. Har aldrig gjort det men någon gång ska ju vara den första.

• Anonym (Man)

Min sambo blir alldeles plaskvåt när jag har sexiga underkläder på mig, det finns en hel del för oss killar också.

• visma1

Jag gillar att vara ett objekt och klär mig gärna sexigt efter önskemål.

• Anonym (Karin)

Låter härligt att hon hittat rätt, jag gillar att ha sexiga underkläder på mig, min man Blir kåt äter mig med blicken

• Anonym (L)
    Anonym (Karin) skrev 2025-08-22 17:10:59 följande:

Låter härligt att hon hittat rätt, jag gillar att ha sexiga underkläder på mig, min man Blir kåt äter mig med blicken

Är det inte lite sent att svara 13 år senare? TS kan ju ha ändrat sig sedan dess. 
  • Anonym (Karin)

😂😂😂 och nya kan ha tagit vid så trofén kan leva vidare up too date💕

• Anonym (Det)

Det är så talande att även i en situation där din fru tar ett modigt steg och utforskar sin egen lust så lyckas du göra hela berättelsen till ett självförhärligande spektakel om hur fantastisk din sexkväll blev, som om hennes begär och hennes utveckling bara är en kuliss i ditt lilla triumftåg, och det är just därför så många kvinnor kvävs i relationer med män eftersom deras intimitet aldrig får vara deras egen utan reduceras till ännu ett tillfälle där mannen tar åt sig äran och får applåder för att han överhuvudtaget befinner sig i samma rum.

• Anonym (L)
    Anonym (Det) skrev 2025-08-22 21:46:24 följande:

Det är så talande att även i en situation där din fru tar ett modigt steg och utforskar sin egen lust så lyckas du göra hela berättelsen till ett självförhärligande spektakel om hur fantastisk din sexkväll blev, som om hennes begär och hennes utveckling bara är en kuliss i ditt lilla triumftåg, och det är just därför så många kvinnor kvävs i relationer med män eftersom deras intimitet aldrig får vara deras egen utan reduceras till ännu ett tillfälle där mannen tar åt sig äran och får applåder för att han överhuvudtaget befinner sig i samma rum.

Det är så talande att reagera så på ett 12 år gammalt inlägg.
  • Anonym (Det)
    Anonym (L) skrev 2025-08-22 21:55:00 följande:
    Det är så talande att reagera så på ett 12 år gammalt inlägg.
    Att det är 12 år gammalt förändrar inte det faktum att mäns självcentrerade berättelser och oförmåga att låta kvinnor ha sina egna upplevelser är precis lika talande nu som då och att varje gammalt eller nytt inlägg där samma mönster upprepas bara bekräftar hur konsekvent vissa män är i sin patetiska oförmåga att förstå kvinnors perspektiv.
  • Miss Sunny
    visma1 skrev 2013-01-01 13:02:34 följande:

Jag gillar att vara ett objekt och klär mig gärna sexigt efter önskemål.

+ 1    ;)

Min unga älskare/kk köper åt mig, och blir alldeles vild.
  • Anonym (Karl-Fredrik)
    Anonym (Det) skrev 2025-08-22 21:46:24 följande:

Ibland behöver man en knuff för att ta sig förbi sina hämningar och upptäcka en ny eller större njutning. Det är inte respektlöst att introducera något nytt för sin partner, det är kärleksfullt.

Min fru är inte någon erotiskt utlevande person, hon vill inte köpa sexiga underkläder eftersom det bara skulle vara något som jag gillar. Men jag har fått henne att gilla lätt smisk, att lyssna på erotiska noveller, sexleksaker (som jag har köpt utan att be om lov). 

Hon är lite pryd, upplever jag. Och jag tror som sagt att det finns mycket njutning att utforska om man vågar utmana sina egna och partnerns gränser.
  • Anonym (Karin)
    Anonym (Karl-Fredrik) skrev 2025-08-23 07:28:44 följande:
    Ibland behöver man en knuff för att ta sig förbi sina hämningar och upptäcka en ny eller större njutning. Det är inte respektlöst att introducera något nytt för sin partner, det är kärleksfullt.

Min fru är inte någon erotiskt utlevande person, hon vill inte köpa sexiga underkläder eftersom det bara skulle vara något som jag gillar. Men jag har fått henne att gilla lätt smisk, att lyssna på erotiska noveller, sexleksaker (som jag har köpt utan att be om lov). 

Hon är lite pryd, upplever jag. Och jag tror som sagt att det finns mycket njutning att utforska om man vågar utmana sina egna och partnerns gränserstayup
    Anonym (Karl-Fredrik) skrev 2025-08-23 07:28:44 följande:

Hon är lite pryd, upplever jag. Och jag tror som sagt att det finns mycket njutning att utforska om man vågar utmana sina egna och partnerns gränser.
    kanske ett par stayup kan vara lagom för henne
Svar på tråden Frugan superkåt av sexiga underkläder