• emzemz

Tips på klänning att ha på bröllop!

Hejsan!

Nästa fredag ska jag och min sambo på bröllop, mao så är det hög tid att hitta något fint att ha på sig för i garderoben ekar det tomt på såna kläder!

Är det någon som har tips på någon fin klänning att ha på sig? Har väl någon fin klänning men den är dessvärre svart, känns inte som att det passar så bra ihop med ett sommarbröllop dessvärre :/

Alla tips mottages varmt! :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-07-24 20:02
    Priset bör helst inte överstiga 500:- Kan gärna tänka mig att beställa från nätet, dock bör jag ha den senast onsdag nästa vecka, så lite tajt om tid är det ju!

• Svar på tråden Tips på klänning att ha på bröllop!
  • chokladochmaränger

Jag har letat klänning i två dagar. Det finns ingenting. Och då menar jag INGENTING ute i butikerna just nu... Om man inte vill ha höstfärgat... Och jag ska på bröllop på lördag. Bra planerat Skål

Men vill du beställa finns det ju en del?

• lovegivespower

Hej!

Det beror ju helt och hållet på vad du har för stil i övrigt? Alltså för att jag ska kunna hjälpa dig. Denna tycker jag är fin. Kollade bara in HM nu... Den är inte vit, inte svart, inte hej här kommer jag färg heller hehe! Men det är ju vad JAG skulle kunna ha. Sen vet jag inte vad du har för stil?

www.hm.com/se/product/02081

• emzemz

Jag har gått igenom hela Nellys utbud på nätet, så jag kan gärna ta emot på tips på fler som finns på nätet, borde ju hinna få det innan nästa fredag. Eller helst torsdag iom att vi åker till bröllopet redan då..

Tja, jag är ju ingen klänningtjej egentligen men långklänning är no-no! Ska försöka lägga in några som jag har fastnat för, från tradera tom! ;)

• emzemz

(Den sista bilden är på en klänning/tunika som är mer min stil som jag skulle kunna tänka mig att ha privat ;))

• lovegivespower
    emzemz skrev 2012-07-24 19:59:40 följande:
    Jag har gått igenom hela Nellys utbud på nätet, så jag kan gärna ta emot på tips på fler som finns på nätet, borde ju hinna få det innan nästa fredag. Eller helst torsdag iom att vi åker till bröllopet redan då..

Tja, jag är ju ingen klänningtjej egentligen men långklänning är no-no! Ska försöka lägga in några som jag har fastnat för, från tradera tom! ;)

Ska vara ärlig mot dit. ABSOLUT INTE DEN SISTA!
  • lovegivespower
    emzemz skrev 2012-07-24 20:00:30 följande:
    (Den sista bilden är på en klänning/tunika som är mer min stil som jag skulle kunna tänka mig att ha privat ;))
    Okej ja den passar sannerligen inte på ett bröllop
  • emzemz

Sätter ett maxpris på 500:- ungefär.

Inne på bonprix:s sida nu och där fanns det en del fina..

Kan som inte riktigt hitta en som jag blir nöjd med, har en butik vi ska besöka som sägs ha en del bra kläder, blir ju lättare om man kan prova dem också..

Svar på tråden Tips på klänning att ha på bröllop!