• Anonym (undrar)

Mollusker i underlivet?!

Har märkt att jag har små blåsor/vårt (ändå inte vårtor) på insidan av den ena yttre blygdläppen.
    Det är ingen vätska i dom eller liknande, utan bara hud. Sitter 5-6 stycken nära varandra, inte så stora, men dom syns. Har läst att man kan få mollusker i underlivet, kan det vara det?
    För jag har mollusker på benen och några på armarna (dom syns knappt) men har haft dom sen jag var liten.
    Någon som haft likadant eller vet vad det kan vara?

• Svar på tråden Mollusker i underlivet?!
  • lovegivespower

Har du mollusker kvar sen du var liten???? Låter skumt... Dom behandlar man ju? Jag hade med det när jag var liten. Även kusiner och syskon.

• Anonym (undrar)
    lovegivespower skrev 2012-07-24 20:22:07 följande:
    Könssjukdom!?
    Tror inte det, jag har varit & testat mig för flera månader sen, men jag vet inte vad dom testar en mot då?
    Är det bara klamydia?
    lovegivespower skrev 2012-07-24 20:23:28 följande:
    Har du mollusker kvar sen du var liten???? Låter skumt... Dom behandlar man ju? Jag hade med det när jag var liten. Även kusiner och syskon.
    Ja, alltså jag hade kanske bara 2 stycken när jag var liten, dom satt  i knävecket och försvann efter några år.
    Men för nått år sen dök dom upp på samma ställe igen, & nu har jag fått några på insidan av armarna och på bakbenet.
  • lovegivespower
    Anonym (undrar) skrev 2012-07-24 20:28:11 följande:
    Tror inte det, jag har varit & testat mig för flera månader sen, men jag vet inte vad dom testar en mot då?
    Är det bara klamydia?

Ja, alltså jag hade kanske bara 2 stycken när jag var liten, dom satt  i knävecket och försvann efter några år.
    Men för nått år sen dök dom upp på samma ställe igen, & nu har jag fått några på insidan av armarna och på bakbenet.
    Det beror väll på? Det sa dom väll? Hur testa du då? Urinprov bara?

Gå till VC med dom då...
  • saraw1983

Jag är gravid och har oxå, fick förklarat för mig att det är ett virus som kan ge sånna typ kondylom blåsor när man har cellförändringar på livmodern. Checka det. :) 

• Anonym (undrar)
    saraw1983 skrev 2012-07-24 20:29:45 följande:
    Jag är gravid och har oxå, fick förklarat för mig att det är ett virus som kan ge sånna typ kondylom blåsor när man har cellförändringar på livmodern. Checka det. :) 
    Oj okej, men det är inget allvarligt eller?
    lovegivespower skrev 2012-07-24 20:29:04 följande:
    Det beror väll på? Det sa dom väll? Hur testa du då? Urinprov bara?

Gå till VC med dom då...
    Ja, kissade i ett rör har jag för mig, och sedan snurrade jag runt med en tops i slidan som jag doppade ner i röret. Kommer inte ihåg om dom sa vad jag testade mig mot, men har för mig att det bara var klamydia.

USch nu blir jag orolig..
  • lovegivespower
    Anonym (undrar) skrev 2012-07-24 20:33:18 följande:
    Oj okej, men det är inget allvarligt eller?

Ja, kissade i ett rör har jag för mig, och sedan snurrade jag runt med en tops i slidan som jag doppade ner i röret. Kommer inte ihåg om dom sa vad jag testade mig mot, men har för mig att det bara var klamydia.

USch nu blir jag orolig..
    Nej då har du ju inte kollat andra könssjukdomar... hade jag haft vårtor mellan benen hade jag kollat könssjukdomar DIREKT !
  • Anonym (undrar)
    lovegivespower skrev 2012-07-24 20:34:29 följande:
    Nej då har du ju inte kollat andra könssjukdomar... hade jag haft vårtor mellan benen hade jag kollat könssjukdomar DIREKT !
    Ska läsa länken.
    Men alltså det är inte vårtor, visste inte hur jag skulle förklara bara, utan det är mer som blåsor.
Svar på tråden Mollusker i underlivet?!