• Anonym

Är fulla killar ärliga?

Som rubriken lyder.. är fulla killar ärliga? Anledningen till att jag frågar är att jag fick med mig en kille hem från krogen i helgen. Har aldrig träffat eller ens sett honom förr då vi inte bor i samma stad.
    Saken är den att han sa, flera gånger under kvällen/natten att jag hade en grym kropp. Är inte van vid att få sådana komplimanger (kan bero på att jag aldrig drar med mig killar hem sådär och har endast haft sex med en kille innan). Han hade ju redan fått mig i säng så det fanns ju egentligen ingen anledning att ljuga för att få något. Men vad tror ni killar, var han ärlig? 

• Svar på tråden Är fulla killar ärliga?
  • Anonym (A)

Nej han var full! Fulla människor snackar bara en massa skit, lägg inte någon energi på att försöka tolka om han menade det han sa, han ville Knulla Thats it...

• Anonym

Vi låg en gång, sen pratade vi lite och sa han att min kropp var grym flera gånger... sen vill han sova. Men han sa det alltså för att få knulla?

• Momalicious

Det är väl olika. Jag blir väldigt ärlig när jag är berusad men jag har kompisar som blir näst intill mytomaner haha.

• Smulan 89

Både jag och min sambo blir väldigt ärliga när vi är fulla. Det är vi annars också, men jag i alla fall våga säga mer när jag är berusad/full.

• teknikfreak

Men vet du vad jag tror, jag tror du har grym kropp! Tycker du bara ska suga i dig och njuta, grattis till sexet och komplimangen, två flugor i en smäll! Skrattande

Vad jag säger och vad folk hör är sällan samma sak!
  • kexkille

Han kanske var ärlig.
    Han kanske ljög.

Titta på dig själv i en stor spegel och jämnför med dina vänner t ex!
    Tror nog att du är jättefin jag med.
    Skönhet kommer inifrån.

• skitsnyggkille

Njae, mer reptilhjärnan som kickar in med alkohol och en del är nog beredda att gå över lik med ljugande för att "få sitt".
    Nu säger jag inte att ditt fall är så! Definitivt inte.

Såg nu att det va din andra kille så kanske inte så många som kommit dig såpass nära ännu att dem vågat yttra sig om din kropp. Så ta åt dig istället.. eller ptja inte om någon säger något negativt dock.

Lägg upp en bild av dig själv på ett forum någonstans om du nu är så nyfiken på att bli bedömd.
    lycke till :)

Svar på tråden Är fulla killar ärliga?