• Tainted

Ni enstamstående!

Ville bara sprida lite glädje och en hyllning till alla ensamstående föräldrar där ute!
    I mina ögon finns det ingen annan situation där man delar så mycket kärlek och engagemang som när man är ensamstående förälder. Vi gör alla ett toppenjobb med våra guldklimpar, genom både tårar som forsar av ren trötthet som glädjetårar. Glöm aldrig det :)

{#emotions_dlg.flower}   

• Svar på tråden Ni enstamstående!
  • Minchy

Tack för veckans trevligaste inlägg :)

Life Always Goes On!
  • fågelungarna

Haha, jag tänkte faktiskt på att starta en liknande tråd härom dagen. Låg och nattade de små, ammade ena och vred mig halvt ur led för att hålla handen med andra. Obekvämt, men kände mig ändå så lycklig just i den situationen. Tänk att få vara så nära två små barn, att få leda dem genom livet. Ge trygghet och skratt (och lite väl mycket morrande också i bland, hrm). Att vara ensamstående förälder är många gånger en ynnest!

• IsaIda

Jag kunde aldrig förstå innan hur starka ensamstående mammor va  tills jag blev en själv! =) Vi är bäst och vi är starka :D Kram på er <3

• IsaIda
    fågelungarna skrev 2012-07-26 22:06:07 följande:
    Haha, jag tänkte faktiskt på att starta en liknande tråd härom dagen. Låg och nattade de små, ammade ena och vred mig halvt ur led för att hålla handen med andra. Obekvämt, men kände mig ändå så lycklig just i den situationen. Tänk att få vara så nära två små barn, att få leda dem genom livet. Ge trygghet och skratt (och lite väl mycket morrande också i bland, hrm). Att vara ensamstående förälder är många gånger en ynnest!
    Precis! Det är ju en gåva som bara vi kan känna :)
  • Emsbli

Underbart att gå in och läsa detta ju :) Blir helt varm.

Svar på tråden Ni enstamstående!