Kneippbyn bra och dåligt?
Jag ser bara bra på deras sida än så länge men vad gör man vid regn?
Jag ser bara bra på deras sida än så länge men vad gör man vid regn?
Åker därifrån ;)
Jag tycker Kneippbyn är skit om jag ska vara ärlig. Dyrt, trångt och inget som inte finns någon annanstans. Mer än villa villerkulla då... men det är inte värt pengarna och ansträngningen tycker jag. Fullt medveten om att det finns folk som älskar såna här ställen även om de varit på hundra andra likadana och därför tycker tvärtom.
Vi är här nu och tycker att det är toppen. Barnen är 8 och 7 och är med i barnklubben som är över förväntan. Den är jättebra.
Vi har köpt ett paket med båt,camping, barnklubb och inträde hela vistelsen till vattenlandet och sommarlandet.
Förra året var vi på sunwing calabona :). Tycker att det här funkar lika bra som Mallorca. Vi åker nog hit nästa år oxå.
Vi gillade cala bona jättemycket oxå, även om vi hade regn en vecka av två som vi var där. Men de dagarna passade vi på att hyra bil och utforska ön. Där hade vi all inklusive och tröttnade lite på maten, det hade nog räckt att ha det en vecka.
Här i Kneippbyn, har det hittills inte regnat nåt (vi kom i måndags) nu verkar det som att det ska regna imorrn och då tänker vi passa på att åka till Lummelundagrottorna.
Barnen tycker att barnklubben här är mycket bättre än den på Cala Bona.
Kneipp var toppen men är mest för barn, fast vi vuxna hade kul också.